Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Lager du en oppdatering på denne?:slight_smile:

Tar det for han jeg > :fist:

Hadde ikke regnet inn markedsuro i analysen, har fortsatt ståltro på caset, men har redusert eksponering i mine nye aksjer frem til markedet normaliseres.

1 Like

Fy holmes , har du mye mer som skal ut eller :joy:

1 Like

Ta en for laget og kjøp på bunn nå da - det hjelper å dele smerten med flere.

1 Like

[…] något jag har försökt förstå hur CG och Jan har kommunicerat kring studierna - är att vi har 3 parallella rapporter som jag tror kommer som EN!

1: tox-rapport om smådjur - Northern Biomedical Research -NBR https://combigene.com/regulatoriska-nyheter-2021/cg01-projektet-uppnar-viktig-milstolpe-inleder-prekliniska-biodistributions-och-toxikologistudier/ START 18/3 - 2021
2: Optimerad administration för stora djur - Neurochase - https://combigene.com/nyheter/combigene-och-neurochase-inleder-arbetet-att-optimera-administrationen-av-cg01/ START 28/6 - 2021
3: Parallellt med denna studie pågår också arbetet med att utveckla injektionsstrategin för CG01 (val av injektionshjälpmedel och optimerad injektionsmetod) inför toxikologistudien i stordjur som kommer att inledas senare under 2021.

Det man ska komma ihåg är att dessa studier startade under den tid då CG jobbade med avtalet med Spark - har CG fått tips om CRO osv? Har CG fått indikation att ta det dyraste alternativet? Har CG fått råd att starta optimerad administration innan studien för smådjur är klar?

Ingen aning om det er noe i dette, men deler lell.

2 Likes

Satan i gatan!

Hamres godt ned nå. Trodde avtalen med Spark skulle danne et slags gulv rundt 12-13kr

Vet ikke helt hva jeg skal si, nesten mer fascinerende enn noe annet.

1 Like

Som du selv sa lenger opp, pling plong!:bell:

Hadde egentlig bare planer om en mindre kosepost her, men hvis det fallet fortsetter føler jeg meg nesten programforpliktet til å gå tyngre inn

Malapropos, hva pokker skjer med Xbrane?

Ouch!

Ikke sjekket den på en stund. Antar det er shit show fra algoene

Skulle tro ingang der rundt ~100 var penger på gata. Men nå er det ikke ledig kapital her.

Så mye billig der ute, men ståa er denne samme her.

Synes Calle virker latterlig billig nå, straks i boks(kanskje) med en blockbuster i beltet og priset til 4,1 mrd

2 Likes

Holder så hardt at følelsen er borte i fingrene.

5 Likes

Har prøvd å lese meg litt opp på CombiGene de siste dagene.

Veldig spennende selskap. :+1: Jeg liker spesielt godt at det er det eneste noterte biotekselskapet innen genterapi i Sverige, de har en plattformteknologi som kan breddes ut, og de er validert av et av de ledende genterapi-selskapene i verden (Spark/Roche). Og så virker selvsagt prisingen målt opp mot potensiale helt ellevill, slik flere har påpekt før.

Har tatt en posisjon her med snitt 11,50.

5 Likes

Ja, det er jo helt vilt!

Fra servietten;

avtalen med Spark har en upfront verdi på ca 320 milioner USD.

Og hvis vi samtidig sier at royalties er verdt 0,2 x 1,7 BUSD (best case peak sales) x 3, så kan vi legge på ca 1 BUSD i verdi der.

Saftig oppside ved suksess :moneybag:

1 Like

Ja, potensialet er skyhøyt, så får vi se om de klarer å levere. Har vi noen kvalifiserte gjetninger på hvordan de 50mUSD er fordelt på prekliniske og kliniske milepæler?

Kan man forvente at det finnes en milepæl før oppstart av Fase1, siden det spesifikt står nevnt «prekliniske og kliniske milepæler»?

Hva er realistisk utbetaling ved oppstart/FPD i Fase1-studiet? 5-10mUSD?

Og de siste 270mUSD blir ikke aktivert før etter en eventuell godkjenning av produktet?

Har prøvd lese meg litt opp jeg også, men har ikke notert meg noen guiding på neste eventer. Det er vel TOX rapport som ventes først også oppstart klinisk studie? Men er disse to eventene guidet på?

Tox var guidet sensommeren, så den er forsinket og den de fleste venter på. Utover den er det ikke guidet på tid.

Fin oppsummering.

8 Likes

Presentasjon fra 30.nov

3 Likes