Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Ingen estimater, men at den står i 20+ sekundet de leverer neste prekliniske milestone er jeg relativt sikker på. Derfra er det jo ren gjetning. Plutselig lander de enda en lisensavtale også.

Eneste analyse som foreligger har kursmål på 41. Synes det er for høyt. Med det vi vet i dag så er ~25 mer riktig slik jeg ser det, mcap ~400-500 msek. Kursmål øker dramatisk med oppnådde milestones.

3 Likes

Det jeg synes er unikt med caset er at man kan få bli med fra start, og det uten faren for evige utvanninger på veien frem mot mål.

Som du sier, mcap er griselav.
Og dealen med Roche validerer også caset.

Her kan selv små summer syde og gjære til et brukbart beløp om de ender opp med et godkjent produkt

6 Likes

CEO forteller om stor interesse fra BP for plattform og assets, og at de var i en privilegert posisjon som kunne velge Roche som partner for CG-01. Ikke usannsynlig med mer innlisensiering og nye avtaler slik jeg tolker presentasjonen.

6 Likes

Hvordan få SMS varsel på børsmeldinger for svenske selskapet? F.eks COMBI
Noen som vet?

Logg inn i mfn og sett opp pushvarsel?Mener det skal funke.

Screenshot_20211130_235021_com.chrome.beta

3 Likes

lik og del

3 Likes

Lest litt rundt på svenske discorden vedrørende gårsdagens presentasjon:

Det kan vara pga regulatoriska aspekter för att de inte presenterar data då. Jan meddelade nu att Spark ser att de ska jobba både för den Europeiska marknaden samt USA för CG01 - Samtidigt. Intressant!

Tror att en ledtråd är precis vad han sa. Spark vill göra det på sitt sätt, combigene hade säkert förberett allt med tox genom att nästa steg bara skulle vara i Europa. Genom spark vill man säkert göra allts samtidigt usa/Europa och därav förseningen

Spark har som kjent overtatt utviklingen av CG-01 (main asset og gjenstand for avtalen). At tox-resultatene drøyer kan henge sammen med det ovenstående.

Tror markedet generelt ikke har tatt innover seg at Spark tar majoriteten av kostnader, og at selskapet allerede har mottatt 8,5 MUSD. Burnrate går kraftig ned, mindre kostnader og inntekt som bokføres.

3 Likes

ja, nå vil vi ha POSITIV tox rapport - ASAP !

og HOLD !

2 Likes

Lager du en oppdatering på denne?:slight_smile:

Tar det for han jeg > :fist:

Hadde ikke regnet inn markedsuro i analysen, har fortsatt ståltro på caset, men har redusert eksponering i mine nye aksjer frem til markedet normaliseres.

1 Like

Fy holmes , har du mye mer som skal ut eller :joy:

1 Like

Ta en for laget og kjøp på bunn nå da - det hjelper å dele smerten med flere.

1 Like

[…] något jag har försökt förstå hur CG och Jan har kommunicerat kring studierna - är att vi har 3 parallella rapporter som jag tror kommer som EN!

1: tox-rapport om smådjur - Northern Biomedical Research -NBR https://combigene.com/regulatoriska-nyheter-2021/cg01-projektet-uppnar-viktig-milstolpe-inleder-prekliniska-biodistributions-och-toxikologistudier/ START 18/3 - 2021
2: Optimerad administration för stora djur - Neurochase - https://combigene.com/nyheter/combigene-och-neurochase-inleder-arbetet-att-optimera-administrationen-av-cg01/ START 28/6 - 2021
3: Parallellt med denna studie pågår också arbetet med att utveckla injektionsstrategin för CG01 (val av injektionshjälpmedel och optimerad injektionsmetod) inför toxikologistudien i stordjur som kommer att inledas senare under 2021.

Det man ska komma ihåg är att dessa studier startade under den tid då CG jobbade med avtalet med Spark - har CG fått tips om CRO osv? Har CG fått indikation att ta det dyraste alternativet? Har CG fått råd att starta optimerad administration innan studien för smådjur är klar?

Ingen aning om det er noe i dette, men deler lell.

2 Likes

Satan i gatan!

Hamres godt ned nå. Trodde avtalen med Spark skulle danne et slags gulv rundt 12-13kr

Vet ikke helt hva jeg skal si, nesten mer fascinerende enn noe annet.

1 Like

Som du selv sa lenger opp, pling plong!:bell:

Hadde egentlig bare planer om en mindre kosepost her, men hvis det fallet fortsetter føler jeg meg nesten programforpliktet til å gå tyngre inn

Malapropos, hva pokker skjer med Xbrane?

Ouch!

Ikke sjekket den på en stund. Antar det er shit show fra algoene