Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom har laget ett spill som har store problemer, blir som at du låser døra hjemme så kommer folk inn vindu hver gang du er borte, til slutt flytter du fordi autoritetene makter ikke gjøre noe med det.

2 Likes

40 timer er ikke mye for dagens spill. Søskenbarnet mitt har flere hundre timer per spill.

1 Like

Enig i din vurdering av ståa nå. Hadde de hatt klart et nytt biome kombinert med summer sale ville salget (og kursen) tatt av men det skjer vel ikke?

2 Likes

De har sagt det kommer en ny biome til xbox-launchen. De har ikke sagt noe om de andre, og såvidt jeg har forstått skal det komme noen før/ved full launch.

Jeg tror ikke det kommer noen før xbox-lansering, men jeg er ikke skråsikker. :slight_smile:

Er småting som mounts, mindre items. Combat oppdateres fortløpende med litt og litt. Purge, Magic, Thall AI og Biome er de store content addsa, der det er biome som er pusha til Xbox release

1 Like

De har nok tenkt til å gjøre alt du nevner før xbox-lanseringen, så endel av det vil komme før Steams sommersalg. Det blir interessant å se hva de klarer på de neste 6-7 ukene!

Jepp, jo mer de klarer av innhold før salget, jo mer vil de selge. Men det er bare en antakelse. Markedsføringen har de jo grei peil på så det er minst like viktig som innholdet mtp. oppmerksomhet og “skille seg ut” i mengden.

Jeg tror heller ikke at det kommer ny biome før xbox. Jeg tror de tester mest mulig av game mechanics i den biome de har nå, for å teste de ut i et kontrollert område. Og så kommer de med nye biomer når spillet har de mekanismene det skal ha.

3 Likes

passer egentlig bra det. Trailer med nye områder, Xbox osv. Helvete for et rally det vil bli

1 Like

Tror et tillegg som gir økt spilleglede vil være mounts og opptrening av andre dyr. Ikke så stor hype i seg selv, men en ting som gir økt spilleglede. Håper å se det før eller til summer sale.

2 Likes

Når mounts kommer skal jeg definitivt tilbake og prøve :slight_smile:

2 Likes

Det er sagt kommende månedene (fra 6. mars)

https://blog.conanexiles.com/wp-content/uploads/sites/2/2017/03/highlands_biome2.jpg

10 Likes

Skal bli bra leven hvis dette kommer til sommerdager, det er ett insentiv som kanskje trengs for å få ønsket salgseffekt? Jeg tviler på om Conan selger nok uten store oppdateringer til sommer, mm de kjører halv pris noe jeg tviler på så tidlig.

Det gjør det mer trolig at det kommer major updates før/til salget?!

1 Like

Kommer ikke major updates før salget. Biomen kommer i August.

Salget er i juni

1 Like

Sikker på at the purge ikkje kjem rundt salgstider?

De har vell sakt 2-3 store updates i h1? Har vi hatt 1 kanskje? Hvertfall en til før sommeren da…

Vi får sikkert litt mer info nå i Mai. De skal også dele resultatene av Easter Survey.

Utifra kommentarer så er mounts høyt oppe, så det hadde gjort seg før sommeren :slight_smile:

1 Like

Highlands ser jo rett og slett nydelig ut. Fantastisk god ide for de som går seg drittlei av sand og brune omgivelser. Kan se for meg det kan lokke bra på eksisterende spillere med mange timer bak seg. Friskt pust for de. Men igjen så må antallet spillere opp på dagsbasis fremover.

1 Like

Morsom stream :slight_smile:

3 Likes

Morsom stream, de driver å raider noen nå, på den måten det var tenkt. Med folk som er i forsvar.

Morsomt å se hva slags forsvar de har laget. F.eks en trapp opp, hvor det mangler en “bit”, så man må hoppe over, men det er trangt, så ser ut som man må bruke dodge. De har også laget plattformer man kan hoppe ned, så det går kjapt å komme seg ned som forsvarer. Og selvfølgelig flere nivå med dører.

Hvis folk bruker raid-vinduer på serverene, så man bare kan raide til visse tider, så tror jeg man kan få rimelig interessante kamper. I stedet for at man logger på og finner basen sin raidet. I denne streamen, så har de ihvertfall angrepet en base som var delvis beskyttet. Som gjør det hele en god del mer interessant.

Edit: nå har de sprengt seg opp gjennom halve tårnet og kommet ut i en åpen “killing ground” hvor en fyr høyt oppe skyter med bue og kverker dem. Inntil nå har de stort sett brukt hammere, så ikke noe skjold, så nå skulle de hente buer osv.

Edit2: Nå har de kommet til et “jumping puzzle”, men folk som står å skyter på dem :stuck_out_tongue:

7 Likes

Sjukt artig stream!

2 Likes