Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Spillet har åpenbart noen sykt dedikerte fans også.
Her er CE traileren “spilt inn” på nytt som stop-motion med Lego-figurer.

19 Likes

Greetings Exiles!

Have a burning question for a developer or employee at Funcom? Want to know something specific about Conan Exiles? What our favorite colors are? The secret to walking across hot sand barefoot without burning your feet? Ask here!

Each week we’ll open a thread, like this, for you to ask a question. At the end of the week, we’ll lock it and open a new one with the answers. We won’t be able to get to them all, but feel free to ask any question you may have within reason. They will be answered by developers or whoever the question is aimed for.

We look forward to it!

1 Like

Når får vi svar på survey?

Sooner than soon™

2 Likes

We had over 10 000 respondents and comments, so we needed to go through the majority of those before deciding on how to present the results. You will get to see it.

Bra respons!

2 Likes

Eg ønskjer ikkje å skape LMO angs, men den her var bra!t:

2 Likes

All of these things come together in a cohesive, powerful way to create an excellent foundation for what could very well become the most immersive, roleplay-friendly survival game to date.

15 Likes

Conan Exiles

As part of our ongoing optimization efforts we’re going to be moving some of our European servers to new hardware to test their performance. This is only temporary.

Databases, progress and the server will remain, but the IP addresses will change. If you’ve favorited the servers or are using direct connect the old IP addresses will not work, but you can still search for it using the in-game server browser.

The following servers will transfer over to new hardware on the following dates:

Official server #020 PvP (May 8th 11am CET)
Official server #280 PvP (May 8th 11am CET)
Official server #287 PvP (May 8th 11am CET)
Official server #030 PvP (May 8th 11am CET)
Official server #264 PvP (May 10th if performance allows it)
Official server #035 PvP (May 12th if performance allows it)

Her skal det optimaliseres! =)

3 Likes

264 er serveren jeg spiller på. Skal teste da det skjer!

2 Likes

posted by Community Manager (Jens Erik) @ 05:26PM on May 04, 2017
We’ve gotten a lot of questions coming our way about a possible patch this week and what we’ll be adding to the game next. In an effort to increase the quality of our patches we’ve made the call to step back from releasing a patch every week and instead hold patches back until we are certain they reach the bar of quality we’ve set for the game. This decision was also based on feedback from the community.

With this new approach to patches we will also have more time to test our updates before they go live.

This means that there will not be a patch this week. We’re aiming to have a build out on Testlive before the end of the week which will sit there for a while in order to root out any possible issues.

There will, however, be a patch next week, with new content and additional exploit and bug fixes. We’re adding lots and lots of new placeables and some other things we’re not revealing right now. These placeables have been in the works for a while now and we hope you’ll like what you see.

For those wondering about the survey results we’ll have something for you very soon.

15 Likes

Er dette slutten på to skritt fram, ett tilbake strategien? :smiley:

4 Likes

Håper det! Synes dette er veldig positivt.

Teksten er så perfekt i forhold til kritikken :smiley:

… så får vi berre håpe dei leverar :slight_smile:

6 Likes

Har lest litt at mange synes emotes var teit prioritering så tidlig. Jeg er litt enig i at det ikke er noe jeg ville prioritere høyt, men det er en enkel sak som bidrar med noe. Og det er litt kult også. Jeg møtte akkurat to spøkelser som lærte meg magedans. Det var litt kult. Og når jeg først har funnet en sånn,så har jeg web grunn til å utforske litt for å finne flere.

2 Likes

Sant det, men mange flere sånne ting blir det enda mer spennende å utforske spillet :slight_smile: Spesielt for de som ikke har lest seg opp på hva og hvor alt er på forhånd. Det beste med spillet synes jeg er når jeg finner noe jeg ikke visste at fantes, selv om jeg har lest og sett det meste som har kommet ut om CE.

2 Likes

Fordi de som animerer emotes er de samme som fikser exploits i koden. : |

Gamere er noen sutreluser

1 Like

Conan Exiles: We are working on it and are still aiming for a Q3 launch.

Et svar fra Funcom på facebook siden angående Xbox lansering. Noen som reagerer på ordlyden her, eller er det bare et standard svar: ‘Vi kan ikke si noe sikkert, men dette er ganske spikra.’

3 Likes

Ordlyden er nok bare tilfeldig. Xbox er uansett meldt å da må de børsmelde noe annet evt melde det i q1 rapport

2 Likes

Høres ut som: “Det er mye som har tatt mer tid enn planlagt i det siste, men vi prøver jo og er ikke så sikre på xboxutsettelse ennå at det må børsmeldes”. :hushed:

…men det tyder vel i hvert fall ikke på melding om utsettelse med det første :slight_smile:

Moderate utsettelser er helt vanlig i spill-bransjen, men jeg blir skuffet hvis ikke spillet kommer ut i år. Moderate utsettelser er ofte de beste kjøpsanledningene du kan få i spill-aksjer.

1 Like

Hadde du forventa noe mer spikra i en tilfeldig facebookmelding? Når de kommer med datoen, så har de nok tenkt å kjøre på litt hardere på med PR for å si det sånn.

1 Like