Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kanskje Oxford, men dersom den er styrt av algoritme er det ikke sikkert de micro manager slikt.

ARK derimot …

Problemet er vel ikke at de tar de seriøst, for hver enkelt review så ser man jo at d der er idioti, men at det gjenspeiler totalreviewen og drar den ned er slettes ikke positivt. Hvis jeg og andre handler spill på steam som vi ikke kjenner så alt for mye til så ser vi ofte på gjennomsnittscoren. Er den helt ræva gidder man ikke vurdere å kjøpe det engang. Slik som det er nå så kan CE fremstå som litt “meeh” når folk gløtter innom som ikke kjenner spillet men som liker spill i samme sjanger.

Derfor er det helt hinsides at noen med 0,3t spilletid har en dritt å si.

3 Likes

Hvis du ser på reviewene, så er det veldig få som har spillt <2 timer, så da har de i så fall betalt 30-ish dollar for å kjøpe spillet for å få betalt 5$ for å gi et dårlig review. Ser ikke helt den.

1 Like

Steamreviews vektlegges eller iallefall BURDE vektlegges. Folk med høyere steamlevel (Tid på steam, antall spill, aktivitet, etc etc = høyere level), Played, Å ha tidligere lagt igjen reviews som har blitt stemt som “helpfull” på andre titler, hvor mye “helpfull” reviewen din er, hvem som stemmer helpfull…

Hvem hvis folk vil manipulere reviews ned så jobber vel noen med å få dem opp også da…

Ikke enig, når reviewet er: kræsjer/disconnecter hos meg hele tida (5 timer played), så burde det få helt vanlig vektlegging. Det er nok derfor de ikke har noe vektlegging.

De kan refunde spillet

Kjøp, review, refund.

Bra poeng. Føler at min mening har veldig sammenheng med å se 0,0hours played Conan reviews. : |

Det var derfor jeg skrev 5 timer played. De kunne godt droppet å la folk legge igjen review når de har refundet, eller i hvert fall tatt dem bort fra rankingen.

1 Like

Er litt dumt at review ikke er merket med at spilleren refundet spillet.

1 Like

De fleste skriver det jo faktisk i reviewet sitt

https://twitter.com/ConanExiles/status/862605962238099456

2 Likes

Jeg blir bare mer og mer sikker på at vi får ny biome til summersale!

1 Like

Det får vi ikke :stuck_out_tongue:

Vi får svaret 16. mai i tilfellet

Hadde vært morro men jeg håper ikke det. Mye bedre å ha en anledning for ekstra tilbud i August med massiv oppdatering

Jeg mener den massive oppdateringa må komme før summersale, for vi trenger spillere tilbake like mye som nysalg.

Ikke enig, sommersalget selger mye uansett. Jeg tror effekten og salget er større om biome oppdatering kommer i august som tidligere guidet. Da får man også tilbake de som har kjøpt spillet iløpet av sommeren og evt stoppet å spille det.

Men ingen kjøper spillet i sin current state. selv med 30% rabatt så var det beskjedent med kjøp.
Så det gjenstår bittelitt bugfiksing og en mega gulerot eller to i form av mounts, biome eller combat.

Sist salg hadde vel 20% rabatt. og sommersalget blir minimum 33 eller 40%.

Jeg tror effekten vil bli størst ved å adde biome til summersale, da det noen mnd etter er full fokus på xbox release.

2 Likes