Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Noe flere spillere i kveld, rundt 800 flere enn samme tid Forrige fredag, 3354

8 Likes

https://steamcommunity.com/app/440900/discussions/7/1333474229071018707/

5 Likes

https://www.youtube.com/results?sp=CAMSAggD&q=conan+exiles

sorter etter avspillinger.

Trur fortsatt mange har ein sliten funcompsyke etter lang tid med kursmessig fjas. Moddinga kjem meir og meir i CE, det her kjem til å selge millionar over dei neste åra. Godantt, drøym søtt om Q1 :slight_smile:

5 Likes

Sånn her ser det ut Søndag 14.mai kl 15:35. Så får vi se hva som skjer ut over kvelden :slight_smile:

3 Likes

Peak på 3747 kl 18 ser det ut til, nå er den på vei ned igjen?

Tror det blir en ekstra liten topp med 150-200 ish til.

1 Like

Ser ut til at grafen på Steamdb ligger et par timer bak realtime, så kommer nok en større topp senere i kveld. Toppen på 3 747 kom 15:50, og dagens høyeste bruker å være rundt 19:00-20:30 så tror vi kommer til å se minst 150-200 mer. 4000+ hadde vært fint.

Toppen på steam er alltid mellom 2100-2230 norsk tid!

1 Like

Er det mulig at de dropper hele steam summer sale? Satser heller mer neste år når spillet er ferdig?

Nei. De har - hvis jeg husker riktig - bekreftet at “samtlige produkter” skal delta på salget i sommer :v:

3 Likes

De har bekreftet st alle spill skal delta

Perfekt. Takk for det. Jeg har litt følelsen av at når et spill koster såpass mye som det gjør så blir jo 30-40% rabatt bare enda mer spenn å spare, derfor er det mange som kanskje har lyst til å kjøpe og prøve CE, men de venter heller til sommersalget. Blir jo fort en del penger å spare.

1 Like

Summersale gjør jo at folk kikker på steam med intensjon om å kjøpe spill. Er helt crazy den omsettingen den lille forskjellen gir. Og rabatter da, det hjelper.

Ikke begynn å skap noen tvil om at det blir summersale nå da…

Avatar defence og climbing system om to uker.
Joel skjøt ned alle forhåpningene mine om Biome og mounts til summersale, får håpe de har en solid gulrot klar til summersalet.

Avatar defence og climbing vil være en gamechanger, det er veldig mange store baser som nå må bygges om.
Men fortsatt kanskje ikke nok til å trekke massene tilbake.

Finnes det fortsatt flyvende baser?

Angående CE så tror jeg vi ser 33 eller 40% rabatt. Funcom testet jo 20% rabatt uten at det ga megaeffekt.

Nå var det ikke rabatten som var årsaken til dette, det var mangel på innhold og mye bugs.

Ja alle 3 deler slo nok inn. Men spent på hva de legger seg på.

wildcard kjører vel 90% på Ark.
Men får håpe de er edruelige og ikke går under 30%

Husk at Wildcard har denne DLCen sin som er det de melker nå, hovedspillet er ikke like viktig lengre.

1 Like

Da tenker jeg helt annerledes enn dere: Smell på 50% rabatt minst. CE trenger spillerbase og word-of-mouth etter den buggy starten. Hvis man tenker litt langsiktig, er det spillerbasen som avgjør suksessen.

1 Like