Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ser ca 3150 for ei uke siden. Vet ikke hva du bruker, men det du sier stemmer dessverre ikke. Uansett litt opp da!

beeeeklagar:

1 Like

Der er vel uansett en tydelig reversering av den nedadgående trenden med mindre og mindre spillere uke for uke? Kanskje tidlig å si enda.

Litt tidlig å si enda ja, men bedre å gå litt i pluss en 20% i minus hver eneste uke, men må vel ha to uker på rad med oppgang for at man skal kunne kalle det en trend.

1 Like

My bad, ser att det ikke hjelper å bruke tallet for spillere nå selv om den er nylig oppdatert. må bruke grafen Beklager var ikke meningen å feilinformere

7 Likes
1 Like

Tja, jeg tror GMG er legit. Blant annet selger de The Park i samarbeid med dem.

Det er imidlertid sin egen andel GMG kutter når de kjører rabatt. Derfor kan de gjøre det på den måten uten at Funcom er direkte involvert.

2 Likes

Volumet til greenman er såpass lavt at det ikke merkes i særlig grad

2 Likes

Greenman er legit. Er sikkert restnøkler fra tidliger. G2A som er snuskete.

ahh det er jeg som roter og blandet de to…

G2A er så skittent at det er skummelt.

1 Like

Deler denne slik at alle som har lest de siste inleggene kan se hvor dirty G2A er.

1 Like

slenger på denne også for de som ikke gidder å lese ;D

2 Likes

Ny testlive patch

TestLive Patch notes (16.05.2017)
A new patch for TestLive is out!
Please restart your games and update your servers to make sure you’re on the latest version.

Patch Notes
The Religious tablets will again teach you the appropriate emotes
Better fix for the NPCs being stuck in emotes
Some commands, like show “InstancedStaticMeshes”, could not be called from main menu. That should be fixed now.
Disabled some console commands that can crash the server

10 Likes

Ny artikkel på Q1 allerede ser jeg:

2 Likes

Go go Funcom.

Gratulere med dagen og gratulere med ett svært godt Q1.

18 Likes

Den nyeste hotfixen gjorde så AI/human NPC ble mye mer responsive. De reagerer og går til angrep. Det ble mye tøffere å finne thralls nå. Og så blir det litt mer interessant å spille når det er litt motstand

12 Likes

https://twitter.com/ConanExiles/status/865542506154303488

1 Like

Damn, legen har ikkje høve å komme før 22. Juni!!

3 Likes