Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Litt sånn som Payday 2 ni måneder etter launch? Men overhodet ikke sånn som Payday 2 ti måneder etter launch?

Nå skal det sies at jeg kjøpte Starbreeze aksjer ti måneder etter Payday 2 lanseringen. Burde gjort det tilsvarende med Funcom.

3845 var ATL tror jeg

https://steamdb.info/app/218620/graphs/

Conan exiles ATL er 2807.

Payday 2 solgte godt over 1,5 mill, så logisk at de har en høyere bunn.

Benytter de neste ukes patch til å kjøre et salg? Hadde ikke vært så dumt det nå med tanke på at mange explouts er fikset pluss nytt content. Det er viktig å snu trenden med antall spillere før det går for lavt.

Sommersalget kommer om ca en måned.

Laveste 24h peak mener jeg

Er klar over det. Mener likevel de bør kjøre et helgesalg elller et flashsalg i forkant for å få opp interessen noe. Mye har blitt fikset i det siste som folk ikke har fått med seg. Et salg vil bringe oppmerksomheten tilbake for mange.

Litt redd for at man kan havne litt i skyggen av andre spill under sommersalget også… kan derfor lurt å være tidligere ute med andre salg.

1 Like

Nah, det syns jeg ikke :wink:

Sommersalget er det som gjelder nå.

3 Likes

Enig med Evil her. De har jo nylig hatt et lite salg, og en mnd til sommersalget. Blir for dumt å bli noe ala Dressmann med salg 365 days a year. 40% rabatt på sommersalget vil nok få fart på sakene. Så kommer ny biome og xbox etter det, tipper kursen får fart på seg da :smiley:

Det et sommersalget som gjelder nå ja. Jeg håper de gjør noe for å skape litt blest om spillet i forkant. Hvis de får inn noe nytt som gjør at det blir litt mer spennende, og får folk til å se dette, for eksempel få med noen Streamere med en del følgere til å spille, så kan dette bli bra.

Klatring og granater kommer før sommersalget. Det snur på balansen i spillet. Jeg skulle ønske meg en mekanisme til, så det var noe som fanget interessen til folk.

1 Like

Problemet med å kjøre småsalg ofte er at det tar bort effekten av summersale-halloweensale-christmassale som skal være de 3 gangene man bør kjøpe Conan Exiles om man synes 30$ er for mye i early access. Pulserende salgstall med tilfølgende salg, nyheter, oppmerksomhet og oppdateringer er strategien. Ikke et fast salgstall/dag. Det man gjør i mellomtiden er utvikling, community management og forventningsbygging som Funcom klarer greit synes jeg. Ville ikke anbefalt Funcom å komme med flere salg nå før Steam Summer-sale.

1 Like

Er som @thomashagen sier, jeg tror de gjør lurt å spare noen fete updates før summersale, så har de god grunn til å kjøre litt markedsføring sammen med rabatten. Feks The Purge, når kommer det? Det vil gjøre PVE serverne mer attraktive fremover.

Tror Sorcery er neste store. De sa Siege -> granater osv -> Sorcery -> videre oppdateringer i livestreamen i går.

1 Like

The purge vil gjøre det mye mer interessant å spille. Desverre hørtes det ut som at det kom langt ned på lista på spørreundersøkelsen. Sorcery er en spennende ting. Det er noe nytt som kan skape oppmerksomhet. Får de på plass det til sommersalget ville det vært bra, men jeg tror det blir for kort tid dessverre.

Jeg tror nye biomes, flere dungeons og loot er ting som kan få spillere til å ville spille igjen. De trenger noe å gjøre. Og når de har noe å gjøre blir det bra med folk på serverne og da blir det pvp og siege som er aktuelt

1 Like

Han sa også at de hadde gjort om hele combat systemet. Det var nært forestående at det kommer ut. Om ikke i neste patch, så neste der igjen. De var på langt nær ferdig, men hvis man ser forbedringer i combat systemet så er de på videre god vei.

4 Likes

Er det nokom som har tru på Free-to-play-weekend I løpet av EA?

Jeg tror det er mulig, men ikke sannsynlig?

Det er vanligere når man har en DLC ute.

Ikkje godt å seie! Såklart bør dei få spillet gaaanske polert før dei prøvar det… Men kven kveit kva Q4 bringer.

1 Like