Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Funcom har jo pratet om “full launch pris” de også, det blir interessant å se om dette gjør det lettere for Funcom å selge litt ekstra før full launch. :slight_smile:

Blir spennende å se hva Ark selger til "full"pris

Fin denne her. Håper CE kommer med collectors edt.


Priser:

7 Likes

Lurer på hvorfor Funcom sier at de valgte lansering i august i stedet juni/juli pga konkurransesituasjonen. Nå er det ingen gode mmo’s / survival spill som er kommet ut, men når CE skal lanseres kommer vel ark med en stor oppdatering??

De valgte det iht. SWL - de har ikke anført samme argumentasjon for CE-release på Xbox. Eneste vi visste var “Q3”, og således ble august tidligere enn mange av oss trodde.

1 Like

Åja da stemmer det bedre. Bra tidspunkt for SWL nå.

1 Like

Greit å merke seg at CE oftere befinner topp 100 GTS igjen. Viser vel at lite salgspotensial ble tatt ut i sommersalget relativt til mange andre. Og så var det jo ikke mye salg å snakke om heller.

4 Likes

Det ser ut til at vi er på siste patch på TestLive før det går live :sunglasses:

14 Likes

Climbing-patchen er ute.

http://store.steampowered.com/news/?appids=440900

27 Likes

Det største her er faktisk oppgraderingen fra unreal engine 4.12 til 4.15

5 Likes

Ja, det här är en riktigt big deal faktiskt. Det kommer nog få ganska mycket att säga för själva spelet :slight_smile:

1 Like

UE 4.15 er en gamechanger, sett trailere til en del spill og det ser heftig ut. Gleder meg til å coppe et eksemplar av CE på xbox :heart_eyes:

Jeg liker svært godt kart oppdateringen!

1 Like

Utrolig lite bitching i kommentarene til patchen så langt.

7 Likes

Haha, ja nästan lite overkligt :wink:

1 Like

Og nå har de tid til å hotfixe litt før Xbox

2 Likes

De har allerede hotfix testlive maaange ganger

1 Like

Jojo men jeg så faktisk ikke for meg at 4.15 og climbing ville komme allerede :slight_smile:

3 Likes

Noen mer fornøyd enn andre, og noen med mer passende avatar enn andre:

7 Likes

ce er 120 nå på global top s

3 Likes