Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nei, fordi folk visste ikke at det var patch-dag. Og dette var altså lenge før patchen kom.

Tror du må sjekke en gang til h3nk1. Finner ingen kl slett det var i nærheten av 700 flere spillere i dag en i går… Når kl mener du dette var da?

Når biome patchen kommer kan man velge wipe eller ikke. Men endel features vil ikke funke før man wiper.

Dette kan Funcom til dels fikse ganske enkelt ved å legge til en “Raide-Tid” funksjon eller hva en du vil kalle det. Tenker da på at det er kun mulig å raide andre baser i visse tidsrom slik som 12:00 - 20:00 bare for å ta et eksempel. Dette blir selvsagt opp til server admin når hvor lenge og når tid dette skal være, evnt. sette ulike tidssoner for de ulike offisielle serverene. Noen servere kommer til å bli mer populære en andre, men da kan dem fint bare endre på tiden til de mindre populære eller få flere servere opp med de mest populære “raide” tidene.

De har allerede gjort det, så må nok noe mer til…

Viste faktisk ikke at dette allerede var in-game! Evnt. kan de legge til noe funksjoner slik som at thralls/bygninger tåler mer og tar mer skade av andre spillere når det ikke er noen pålogget i clanen.

2 Likes

Det kommer en større oppgradering av Thrallsystemet. men det virker som vi venter på AI oppgraderingen før det er klart.

1 Like

Hvis man fikk noe ekstra av online raiding hadde det også vært bra.

@Kalleklovn

Du har rett, det var etter patch. Jeg som var uvøren ser jeg. I går kl. 14.50 var det 12-1300 vs ca. 2000 i dag. Men i går var da altså patch dag.

Bra du presiserte!

2 Likes

4 Likes

Mange som ikke kommer inn I spillet nå. Hos meg krasjer det også ved introen.

Har du installert noen mods?

Jeg får ikke koblet til fra serverlista i steam, men det funker fint å koble til inni spillet

Krasja for meg 5 ganger, så funka det. Og så hver gang etterpå. Skjer hver patch , lønner seg å restarte steam/pc og

1 Like

Jeg har ingen mods og lignende. Mulig det kommer en fix på det eller at det rett og slett bare funker neste gang jeg forsøker. :blush:

Jeg tok shift + tab for å få opp steam meny til å ligge over conan, da kom jeg inn og etterpå funket det :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvilken dato slippes conan på xbox? Og hvilken dato kommert swl på steam?

Er det andre relevante datoer i funcom?

Tja… Kommer jo nye spill neste år :slight_smile:
Vet ikke om jeg tørr uttale meg om akkurat det her utenfor insider forumet :wink:
hint hint bli Insidere alle sammen!

2 Likes

Swlpå steam. 31juli
Ny biome på pc 16 august
Ce på xbos 16 august

2 Likes

Halvårsrapportering i slutet av aug… men jag håller med -bli insider så får du veta allt och lite till :wink:

3 Likes