Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

5 nå på Top paid games us :rofl:

9 Likes

Xboxen er som en hp pc… du kan kjøpe 20 like og alt funker, så kjøper du 20 til og bare problemer fordi de bytta ut en komponent til annet merke.

Jeg spiller på en ganske ny xbox one s og har generelt veldig lite krasj. Spilt opptil 5 timer uten hverken dashboarding eller server issues på offisiell. Men når det først crasher, er det gjerne 2-3 på rappen inntil jeg faktisk restarter burkem

5 Likes

XBOX 360 RROD Falcon hovedkort. For ei smørje!

1 Like

Gikk gjennom 5 xboxer med rrod… helt til de nye kom og problemet borte. alle ble fikset på garanti, men til tider en del pes med ms, da service ofte var sverige, og litt krangling på reklamsjon

Mine ble hentet med ups og levert i Tyskland. Var uten boxen 3-4 uker av gangen :frowning:

Hadde ekstra backup maskin, så når en var på rep( skal sies de hadde en bra ups service) så var en i drift :joy:

Inte optimalt, men det hade i och för sig varit värre om de gav ut den och det var upp till spelarna att hitta bugsen.

(En övervägande del av kommentarerna är faktiskt positiva :))

1 Like

So slow :sweat: Ikke veldig mye applaus på Twitter.

Merker meg denne:

IMG_0068

Snakker vi den nye versjonen av organisert kinesisk hacking? Hadde ikke overrasket meg mtp. hvor mye de sliter med patchingen, samt hvor overrasket de ble over hvor ustabil launch builden var (ref. Joel).

Det kan vel ikke stemme? Sikker på at ikke dette skal tolkes som spøk? Hva betyr ‘DMed you’?

“Direct Messaged you”

1 Like

Kan ikke se hvorfor det er / var spøk.

DDOS-ing er et mye spøkt med tema i flere gaming sirkler. E-sports har vært svært plaget i perioder, så er en såkalt ‘meme’.
Men helst fikk jeg det inntrykket i forferdelse, at folk går for å skade et selskap slik. Hvilket motiv ligger bak? Kjenner begrepet ‘some people just want to watch the world burn’, men syns det er et stort steg å ta for å gjøre hærverk. Og de får liksom ikke noe særlig tilbake for innsatsen.
Vet ikke, bare tanken gjør meg rasende… :rage:
Begrepa som ‘I barte svaillan??!!!’ blir nærtliggende.

1 Like

Ny patch till testlive! Det var en jäkligt lång lista med problem som den skall fixa:

:slight_smile:

12 Likes

Jeg vet, vært borti det selv når jeg spilte kompetitiv CS for noen år tilbake. Eller bare som tilskuer av CS GO og SC2 i nyere tid. Når vi så hvor systematisk, organisert og omfattende ødeleggelsen av public servers var etter Steam launch, så ser jeg absolutt ikke på det som usannsynlig at samme interesse® ønsker å skade Xbox launch.

Trist, men ikke desto mindre sant.

Fixed a case where female characters would turn male and have a record breaking shlong.

12 Likes

Conan Exiles har solgt 10 963 spill siste døgn. Ref. Steamdb.
Tikker inn millioner av NOK hver dag!

4 Likes

Ny ATH :slight_smile:

11 Likes

Det er ikke korrekt, Steamspy går opp og ned. Toppen nådd i natt er 8000 spill over sist topp som kom for noen dager siden. MEN basert på at PUGB har solgt 10mill så vet vi at det er flere darkspots som steamspy ikke klarer å telle så reelt salg på CE er nok minimum 5% høyere.

1 Like

Er dette bare på pc? Xbox salget er vel ikke på den lista eller?

Bare PC på steamdb ja.

2 Likes