Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Bare mange små streamer. Helt vanlig!

:slightly_smiling_face: :+1:

Lite positiva tankar om Conan Exiles från en content creator som har över 1000h i spelet, Funcom är på god väg att skapa en riktigt bra slutprodukt!

21 Likes

Fy flate nå fikk jeg gåsehud, : dette spillet kan muligens være årets spill neste år…:money_mouth_face::money_mouth_face: Han legger til, for meg ivertfall.

3 Likes

Enig med sistemann. Dette var knall å høre på. Må nok laste flere fun utover høsten.:sunglasses::grin:

En god og nyansert video!

Det negative han tok opp som jeg synes er mest viktig var kanskje at han forklarte hvorfor folk slutter å spille nå: klienter og servere kræsjer fortsatt for ofte. Han dro også fram det at spillet ble mer ustabilt samtidig som de kom med utvidelsen.

Av de positive sidene, så dro han fram at spillet så svært bra ut og at Funcom gjør framskritt når det kommer til balanse. F.eks. så er nå både tung og lett rustning brukbare, med forskjellige fordeler/ulemper, mens ved lansering, så var kun tung rustning interessant.

7 Likes
12 Likes
6 Likes

Fint å se at det jobbes med Kina-syndromet :slight_smile:

Denne kom i spillgruppa på Steam nå.
Google tok seg bryet med å oversette for meg (Har ikke tatt meg bryet med å korrigere åpenbare feil) :wink:

image

Spillerne er gode:

Som et “Conan Exiles” utviklingslag, beklager vi først og fremst de fleste spillere! Etter den siste samlingen av kommentarer, tror vi at tidligere praksis av den offisielle serverpartisjonen er noe forenklet.

For enkelte områder med et stort antall spillere har mangelen på offisielt servernummer i viss grad påvirket spillerens erfaring, spesielt for kinesiske spillere, tilsvarende antall offisielle servere, er det et slikt problem. For de som ønsker å konkurrere med spillerne rundt om i verden, er vår tidligere tilnærming ikke veldig passende.

I slutten av august 2017 har vi satt opp tre offisielle servere i Hong Kong, hvorav minst to vil være tilgjengelige for spillere i den kinesiske regionen. Vi har også gjort en test av serverens interne arbeid, jeg håper serveren skal oppnå en viss stabilitet og deretter åpne for spillerne. Det interne testarbeidet forventes å være ferdig innen oktober.

Etter at den nye offisielle serveren er åpen for spilleren, vil vi prøve to flere:

Først i de tre nye offisielle serverene, delingen av en venstre til de globale aktørene på samme scenen av konkurransen;
For det andre er pingverdien til tidligere praksis ikke hensiktsmessig, vi vil gjøre justeringer.

For de ovennevnte to forsøkene, hvis du har en bedre ide, vennligst velg også meldingen under denne kunngjøringen. Kanskje vi har tatt noen omveier, men veien er lang, vi er villige til å lytte til alles kommentarer og forslag, rettidig justering av retningen, møter feil før.

Håper at flere spillere kan like “Conan Exiles”!

For annen informasjon, aksepterte vi også to kinesiske medieintervjuer, henholdsvis, berøre nettet og rundturen til stjernene. Etter at de har publisert intervjuet, oppdaterer vi linken til denne nyheten.

15 Likes

MEGET BRA! Påtide vi hører noe fra Kina. Dvs Spillet fenger jo tydeligvis kinesere og når man ser inntoget dems på Steam er dette veldig veldig smart ;D

7 Likes

Neste steg er at Jens ErIK snakker kinesisk på neste stream :joy:

4 Likes

Han må bare lære seg GEE BA! så går det så fint atte :smiley:

Så lenge vi ikke ender opp her…: IMG_0043 :laughing:

2 Likes
2 Likes

No.more developer dead family? Only flied lice? :grin:

2 Likes
4 Likes

Ja ja desverre solgte jeg alle mine aksjer i Funcom i dag, dette grunnet att jeg fant ut att Funcom nok desverre kommer til å feile med CE.
Dette gjorde jeg med meget tungt hjerte, jeg var skråsikker på att Funcom kom til å lykkes med CE.
Ce er visstnok ikke noe morsomt i det hele tatt, og kommer ikke til å bli morsomt å spille ved fullrelease heller. (Spiller ikke selv, må bare støtte meg på andres uttalelser)
Det skal også være begått flere dårlige design beslutninger av utviklerne i Funcom, i tillegg til att spillet er og kommer til å bli kjedelig å spille, dette ble tungen på vektskålen for min del.
Når Funcom også er så korka att de bruker masse penger på ett spill som allerede er ett taper spill (TSW nå SWL) Å faktisk er så blåst att de gir det ut GRATIS…
Vel hvorfor skulle jeg da sitte med aksjer(ganske mange faktisk) å se på alle disse dårlige beslutningene.
Jeg kom derfor til slutt til beslutningen å selge alt i Funcom, hadde jeg sett ett lys der fremme kunne jeg nok kanskje ventet til etter Q3 fremleggelsen.
Men når absolutt alt bare er helt bekmørkt så ble valget enkelt, selv om det å vrake noe man har trodd så mye på ikke var enkelt.
En liten advarsel til slutt, ser att flere her er optimistiske til Q3 flere mener att Funcom faktisk kan levere rundt 50 Mill til markedet. Hva skjer med kursen viss det bare kommer inn 45 Mill Eks?
Dette vil gruse kursen fullstendig i forhold til dagens totalt oppblåste kurs på 2,30, ikke si att dere ikke har blitt advart.
Til dere som fremdeles har guts til å sitte , lykke til videre.
Hilsen Halling:grinning:

Innlegg av: Hektar (15.09.17 18:53 ), lest 101 ganger
Ticker: FUNCOM
Endret: 15.09.17 18:56
RE^1: FUNCOM - Ørkenvandring?
Pirka, 7D2D har gjort en skikkelig omvending av både score og spillere om du ser på steamdb. Jeg har eid det spillet siden det først ble tilgjengelig i EA og at det var MYE som måtte pusses opp var sikkert. Og det har de klart og har hatt flotte tall siste tiden, det er ingenting som tilsier at det er umulig at dette skjer for CE.

Kan nå bare si at jeg er selv en skikkelig fan av survival spill, nesten flaut men kan nå liste opp de jeg har likt best:

7 Days To Die - 130 timer
Ark: Survival Evolved - 350 timer
The Forest - 12 timer
The Long Dark - 40 timer (burde ha mer her synes jeg :P)
Reign of Kings - 95 timer
Rust - 48 timer
State of Decay - 116 timer

Og så Conan Exiles - 25 timer.

Og jeg kan virkelig ikke se at CE kommer til å bli en smash. Selv når det er oppusset og “ferdig” så finner jeg ikke moroa der rett og slett. Alle de andre har sin “gimmick” og ting som gjør det litt spesielt, jeg klarer ikke se det i CE annet enn at de byr på litt mer action-combat. Men dette er veldig uresponsivt og ikke noe særlig moro og når det gjelder spillet som helhet så tviler jeg sterkt på at de er i stand til å gjøre dette til et kvalitetsprodukt for full lansering i starten av 2018.
Det er mange underliggende problemer, eller heller dårlige designbeslutninger som holder det tilbake etter min mening.

7 Likes

:question: :joy:

5 Likes

Haha :smile: Fortvil ikke. Ettersom alt håp er ute for Funcom så kan jeg betrygge deg om at det finnes andre trygge gode lodd å sette alle sparepengene i. Har hørt at det finnes et selskap på oslo børs som driver med olje virksomhet i Afrika hvor alt ser ut til å gå etter planen. Ingen grunn til å nøle. Bare å selge alt en eier og ikke eier og gå all in.

:chart_with_upwards_trend::phone:

5 Likes

Spørs vel hva du legger i ordet “smash”.

Hvis man tenker ce skal selge 10-15 mill over 1-2 år så er nok det kanskje å sikte litt høyt.
Men hvis man tenker ce skal selge 2-6mill over 1-2 år på pc, xbone, xbone+ og ps4?
Er det realistisk? Er det kanskje egentlig veldig bra?

Sånn tenker jeg hvertfall.

Utenom dette liker jeg ikke å legge ut lange avhandlinger om meg selv og hva jeg føler, spår og drømmer.

Korte konkrete synspunkter derimot fra alle her inne synes jeg er ganske nyttig.