Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Flott altså, kunne du gi meg navnet på dette skråsikre vinnerloddet :+1:

1 Like

Bare? Tro inte marknade prisat in 5 MKNOK ens…
COE behöver inte bli smah hit, 1 miljon sålda 2018 och 100MNOK i resultat.

Tro du inte SWL dra in pengar?Enbart i Juli grossade det in mer än Jan-Juli

1 Like

Pokker tørr ikke dra Fredagsmorroa lenger enn disse få minuttene, Var en spøk altså :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jeg har vært og er, en av dem som virkelig har troa på Funcom 2,0
Att markedet og Ho løkene ikke har skjønt dette ennå er helt ok for meg. Både CE og SWL kommer til å sjokke markedet til de grader de neste 2-6 mnd.
Å når det skjer er jeg fremdeles den lykkelige eier av 300k+++ aksjer.
Go helg fra hallingdal, forum venner

17 Likes

Hvor mye syre tar en gjennomsnittlig HOèr ?

Ingen som skjønte at du kødda? Det var ganske åpenbart da :joy:

8 Likes

Tror ikke att det finnes måleinstrumenter for slike mengder :joy:

Dro jo på skikkelig slik att jeg skulle bli “ferska” :laughing: Men en ting var ganske pussig, bare det att jeg “lekesolgte” Funcom aksjene mine gjorde meg dritnervøs.
Pokker jeg trenger vist hjelp for å komme ut av denne Funcom avhengigheten.
Når kursen runder 6 kr, kan jeg garantere dere att jeg vil søke profesjonell hjelp for denne avhengigheten.
Tror jeg…

3 Likes

Jeg føler ikke at det er så farlig å være avhengig av Funcom på disse nivåer, jeg ser ingen grunn til at selskapet ikke skal kunne lage flere suksesser, og klatre når markedet mener det er fortjent. De må bevise videre nå så kan man snakke om langsiktig sparing :grinning:

1 Like

Reviews siden forrige patch:
5 - 14
4 - 9
3 - 7
2 - 4
1 - 4

Veid snitt 3,65

Fortsatt store tekniske problemer, men det har ihvertfall snudd oppover nå. :+1:

Iflg review-raten vi ser nå, så selger det lite, men det er ikke så overraskende. Funcom kan kjøre på med salg når de klarer 4,0 i snitt på nye reviews. :blush:

11 Likes

Synes dere stadig sier stemningen bedrer seg, men de tallene dere legger ut er hele tiden på 3.1? Eller har jeg oversett noe? Er ikke interessert i å bajsse Funcom altså, bare lurer. :slight_smile:

=) Det er et steg i riktig retning fra 3.1 snitt

1 Like

3,65 er nye reviews, 3,1 er snittet totalt. Det kommer neppe til å flytte særlig på seg med det lave salget som er nå.

1 Like

Hehe. Jag har nog läst för mycket på hegnar, tappat tron på mänsklighen

4 Likes

Vi storkoser oss iallefall med spillet!

2 Likes

Hva var det som var tullprat? Noe som jeg skrev, eller att jeg dristet meg til ett humoristisk innlegg i disse kursegrusetider? Trenger vi ikke litt humor her inne også da, innimellom alt gravalvoret det er å være eksponert i Funcom for tiden.:rofl:

7 Likes

Syns det er i overkant nitrist på kursfronten om dagen i forhold til hvordan selskapet gjør det. Kjøpsanledning javel, men prøver å sprite opp humøret og moralen litt. Heiv på en EV/EBITDA på den fundamentale analysen jeg skribler på, og postet den tilgjengelig på HO. Forventer ikke at det blir kursdrivende, men håper kanskje det kan være et lys til de som kaver i HO mørket. :smiley:
Ikke si til Christian at det er en hemmelig plan for å forpurre hans innkjøpplaner rundt 2.18 :rofl:

5 Likes

http://www.hardcoregamer.com/2017/09/15/conan-exiles-shows-potential-to-dominate-the-survival-genre/271541/

I øyeblikket #161 på GTS forresten. Bedre enn #~350 vi plagdes litt med i løpet av uka :sweat_smile:

4 Likes

Gadd ikke lese hele innlegget når jeg trodde jeg skjønte budskapet. Fikk ikke med med at det var en spøk før komentar var sendt😂

4 Likes

(innlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 24 timer, med mindre det blir rapportert)