Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er en kul feature, men ikke av den typen som gir deg PUBG potensiale :slight_smile:

Hvis Funcom klarer å ta nisjen for persistant PvP/Survival, så tror jeg det er mer enn godt nok.

Jeg tror som du sier at noen alternative game-modes nok kunne vært morsomt. Det er plenty med eksempler på spill hvor mods som gir deg disse har blitt vesentlig mer populære enn base-spillet.

2 Likes

Jo. Klatring er veldig bra for spillet, og det åpner enorme muligheter. Jeg trives veldig med hvordan spillet er, for jeg er glad i bygging. Men det tar lang tid å bli sterk i spillet. Jeg tror spillet ville vært tjent med åå ha mer action

1 Like

Patch på vei ut

1 Like

Det er derfor man kan velge servere med raskere levelling!?
Men jeg ser poenget ditt

1 Like

Selv med raskere lvl/farm, så tar det fortsatt en stund før du har bygget deg godt nok opp. Jeg er ikke noe fan av survival sjangeren, men jeg liker bygge delen av spillet. Må bare lære meg hvordan “God Mode” og alle kommandoene fungerer. Kanskje et lettere menu for det hadde vært noe.

1 Like

4 Likes

Tredje gangen det har blitt postet i denne tråeden de siste seks timene!

Siden den gang så har det blitt ett mindre 1-stjernes review og ett mer 2-stjernes review! :smiley:

3 Likes

Hittil er det dessverre lite som tyder på noe videre bedring. Dessverre. Leser man rundt er det flere som “gir opp”.

I’m sick of this I really am, that’s 5 or 6 huge patches and they are doing nothing, absolutely nothing, the last patch made the game worse for me and my clan. This new patch has made it even worse, I’m crashing all the time, it takes 10 seconds to get into chests or stations and inventory, the lag is awful. Funcom seriously what are you doing ? Patches are suppose to help not make it worse. This game is almost completely unplayable still. I’ve waited for patches, gave it time as I realise its early access but seriously your killing your own game. I seriously don’t think I can play anymore after this patch, its so frustrating. I want to play but I’m starting to think its going to take a very long time and many changes for this game to get any stability on Xbox.

Skulle man tatt utgangspunkt i det du tar utgangspunkt i så ville skifteretten vært neste stopp for funcom :wink:

2 Likes

Snittet på reviews er noe opp. Og det er bra, jeg personlig er ikke bekymret. Men synd at stabiliteten på Xbox synes vanskelig å få til for Funcom. Det påvirker nå engang salget.

Man må nesten undres på hvor flaskehalsen er i core-QA arbeidet. Vi vet at de bruker en tredjepart i dag på dette arbeidet - og de har nå ikke levert en turn-around hva gjelder spillbarhet på Xbox hittil.

Til forskjell fra Steam, er ikke denne plattformen utsatt for organisert sabotasje. Så fremt det ikke er noe i DDOS-ryktene, da. Og da må man kunne håpe på mer stabilitet, raskere.

Kan bare se for meg hvor frustrert Joel og Co. er med koderne sine og tredjepart.

1 Like

Bruker du litt tid finner du plenty med poster av folk som er fornøyde også. Ting er ikke så mørkt som du vil ha det .

2 Likes

Det er sant. Forrige patch hjalp noe, så vi får håpe dette gjelder for flertallet denne gangen også. Men Jesus-patchen lar tilsynelatende vente på seg. Som all religion, må vi nok slå oss til ro med gradvis misjonering :wink:

Finnes ingen Jesus patch. Sånn er livet som utvikler.

1 Like

Bare vent, den kjem til Xbox :pray:

1 Like

Funcom kunne gjerne kommet med noe info om hva som er vanskelig å fikse når det gjelder stabilitet, slik at vi kan få en bedre forståelse av hvorfor det tar tid og hvorfor det ikke løser seg med de ulike patchene. I tillegg kunne de gjerne sagt noe om omfanget det er for å løse de ulike casene.

Vet vi noe om hvor mange som ikke får spilt CE ref den siste dårlige reviewen lengre oppe?

1 Like

Vi vet veldig lite. Veldig grumsete farvann også . De som sliter er mest er alltid mest vokale, og vil tro Funcom ikke vil kommunisere teknikaliteter utad før de vet hvor / hva som skurrer, og når dette med sikkerhet utbedres.

1 Like

Veldig enig i at de ikke bør kommunisere teknikaliteter utad før de vet hvor / hva skurrer. Det de kunne ha gjort er å utdype rundt de stabilitetsfiksene de har gjennomført og hvilke effekt det har hatt for spiller og spillerene.

Håper vi hører noe koselig fra de snart :slight_smile: På tide med en ny dev-stream.

1 Like

Tiltredes.

Undres om problemet på Xbox har noe noe med stillheten å gjøre. Jungeltelegrafen hittil er frustrert med ny patch som nevnt, så tviler på om stemningen er fryd og gammen.

2 Likes

Jag tror inte det är så nattsvart, många verkar vara nöjda med vad patchen får till. Det folk primärt verkat klaga på nu är storleken på patchen.

Jag hoppas att det är många som är ganska nöjda med utvecklingen och som inte ger uttryck för det på Twitter etc. Men; det bästa är kanske att höra med nyanserade tekinvestorer så som @Voidwalker :grinning:. Då kanske vi får veta mer hur läget ser ut

1 Like

Hur kommer det sig att det är så olika resultat för alla? Själva meningen med konsol är väl att alla har samma hårdvara och därför bör det inte finnas några skillnader i hur mjukvaran fungerar tillsammans med hårdvaran? Inte så insatt i hur Xbox preview fungerar men det är konstigt att det är såna skillnader.

På PC förstår jag såklart att det förekommer med alla miljoner olika kombinationer av hårdvara, men på konsol?

1 Like