Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ah, mulig jeg blander med “tredjeparten” de bruker til AI. Det har vært kjent lenge. Så kan hende det er samme firma - aka. de var inne før “katastrofen”.

1 Like

De fikk inn en tredjepart til AI og sålangt har de kun gjort noen oppgraderinger av AIen til NPCene. Forsåvidt en veldig god og bra oppgradering.

2 Likes

Jeg har spilt på fast pvp offisiell på xbox siden launch nå. venter mere på at testlive fixene kommer til xbox enn at det skal crashe mindre.

Overlevd fint til level 40 solo, raida litt, hatt masse secret backup stash, så ingen store setbacks… men bygd smart, kverka raiders… xbox miljøet er bedre enn pc og de tør ikke glitchraide eller exploite pga microsoft sin report /ban opplegg.
Omsider bygd tier 3 , pga… må jo :+1:

Tapt mere på crashing en pvp og raids :stuck_out_tongue:

Ble tilslutt så lei av at alle de store klanene maste på å ha meg på lag, at jeg joinet en hyggelig i helga… etter å ha samarbeidet med den noen dager og hengt i partychat og funnet ut de var ok folk :slight_smile: svidde vel av 20 pluss timer i helga.

Å dashboarde i gruppe er ikke så ille , da de andre kan passe på den som krasjer. Server crash er uansett bad.

De jeg spiller med har spilt ark på Xbox, og digger CE og syns det har en langt bedre start, men blir jo sammenlignet med ark nå i release…
de tar de fleste krasjer dermed helt greit.

Litt kjipt å ikke spille med pc 60fps smoothness, men veies opp med å sitte chill foran 55"
Orker da ørten timer mere .

Merket ingen forskjell enda etter siste patch… dog har bare spilt en time, men har ikke krasja enda. Men så krasjer jeg generelt lite. Somregel 2-3 timer uten… men noen ganger finner den på å krasje et par tre ganger på rappen…

12 Likes

Eeh… å dashboarde? Er det å sovne med hodet i keyboardet? :sweat_smile: regner ikke med det, men snakker ikke gamer…:joy:

3 Likes

Crash til xbox dasboard/meny :rofl:

2 Likes

Kommentarerene som er kommet på steam på community updaten er nesten utelukkende positive. Utrolig viktig at de fortsettter å kommuniserer til oss spillerne på den måten.

6 Likes

Håper nude DLC kommer snart. Da våkner kidsa…

1 Like

Mener du på xbox? På pc er det full nudity allerede

Ja Xbox. Full nude DLC som skulle komme til Europa kom ikke pga problemer med MS. Var et par i US som også fikk lastet ned DLC derfor ble den tatt vekk.

1 Like




11 Likes

Satan for ein Patch de kom med nå da… Det jobbes det er helt sikkert!!

20 Likes

Godkjent den der :smiley:

3 Likes

Riktigt imponerande! Kommentarerna är ovanligt postiva också så långt :wink:

Spørsmålet er hvor lang tid tar det før @h3nk1 har funnet noen negative poster han kan referere til :smiley:

5 Likes

Ser jo veldig bra ut. Er jo også naturlig at kommentarene er positive etter å ha lest patch notes, det som blir spennende er å se kommentarene etter at folk har prøvd den nye versjonen.

Får håpe det ikke er noen veldig store bugs.

1 Like

Denne patchen er selv jeg strålende fornøyd med! :wink:

13 Likes

RALLY! :moneybag::moneybag::moneybag:

3 Likes

Jeg har fått store fps drop problemer etter den nye patchen, så ille at jeg ikke gidder å spille + det har sneket seg med en repair bug.
Ikke noe big deal men men…

1 Like

Hva slags repair bug?

Er det ikke en big deal når du ikke gidder å spille?

1 Like