Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Håper CE får ett rykk inn på denne listen igjen nå med xbox one x release -> https://www.microsoft.com/en-us/store/most-played/games/xbox
Noen som husker hvor høyt CE har vært?

1 Like

Ved økt salg, så vil du ganske umiddelbart se en økning i antall reviews her: https://www.microsoft.com/en-us/store/p/conan-exiles-game-preview/c2x6zcnkn2wr?cid=majornelson&ranMID=24542&ranEAID=te1Fq2FCseg&ranSiteID=te1Fq2FCseg-SAppWParcDNs9gh2f5gpOA&tduid=(962509905ab4d3669532161d3bd0ce4e)(256380)(2459594)(te1Fq2FCseg-SAppWParcDNs9gh2f5gpOA)()&rtc=1

Det er 1556 reviews nå :slightly_smiling_face:

3 Likes

Beer & t-shirt💲!

Kul att se Xbox one x versionen!

5 Likes

Flere av streamene de har gjort på xbox har vært xbox oneX versionen :wink:

Første Xbox stream var med xboneonex :wink:

1 Like

Ok, det visste jag inte :smile:

Edit: men bör väl ändå synas skillnad nu när spelet är optimaliserat för konsollen?

nei det var en xbox one x dev kit ( dvs en boks med tilsvarende hardware some xboxonex

Det jeg mente, men formulerte uklart. Prøvde å si at de kjørte / streamet spillet i “Xbox One” mode selv om de altså brukte en One X. Det ble jo spekulert i om de “jukset” ved å kjøre det på One X, så de viste på streamen at de kjørte spillet i One-mode.

1 Like

Kommer en pc patch idag ser det ut som! :grinning::ok_hand:t2:

7 Likes

Tipper vi ser CE på GTS topp 100 i løpet av helgen! Ut i fra reviews siste 30 dager på steam denne høsten har salget holdt seg ganske bra synes jeg. Steamspy bruker jeg ikke mange kaloriene på når det kommer til antall salg…

2 Likes

Setter opp x1x mot min 65 oled 4k nye lg tv… spent på CE der. Siste patchen fjernet mye dashboard( men da merker man servercrasher bedre

2 Likes

Nice! :grinning::+1:t2:. Kom gärna med inspel sen om vad du tycker!

WOW xbox patch ut av det blå :

8 Likes

Ser bra ut! :grinning:

Xbox Patch Notes (09/11/2017)

November 9, 2017 nicole
Hey all! We apologize for the short notice but we’ve released a new patch today that should help with joining friends in game as well as a couple of crash fixes. Please continue to contact us through Twitter, Facebook, or email for any issues you experience.

Patch Notes

  • Accepting an invitation to join a friend in online gaming works properly and is much smoother. It will no longer require sending two invites to a friend to join a singleplayer game.
  • Significant optimizations in performance when in highly populated areas
  • Fixed a case where summoning avatars caused client to crash
  • Fixed a case where crashing would occur when creating and placing buildings
  • An error message now properly appears when connection when browsing online server list is lost
  • Clan members besides the clan leader and office can now access other clan members’ Gamercards

Jeg synes det er interessant at de kommer med den vesentlige optimaliseringer i noe som ser ut til å være i en “mini”-patch. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Tydligvis funnet årsaken til ein stor memory leak eller noe i den duren…

1 Like

Nei, da ville det stått memory leak. Tipper bare de har funnet en smartere måte å prosesere at mange spillere er på samme område

2 Likes

IMG_0368

Satser på flere av disse fremover.

26 Likes

Har vært noen av disse tidligere, men ikke nok. Som du sier, vi får satse på at Funcom får polishet Conan Exiles skikkelig de neste månedene, så når vi kommer til PS4-lanseringen i Q2, så er det fullt av positive spillere for Xbox og PC.

6 Likes

4 hours no more black screen or server disconnect seems way better to me and looks pretty great on the X

Lite tilbakemeldinger på twitter ang siste patch. Det tar jeg som et meget godt tegn :slight_smile:

17 Likes

Jag gillar att de outtröttligt jobbar vidare med spelet och det ser bara bättre & bättre ut! Den negativa feedbacken som kommer påverkar i alla fall inte utvecklingen av spelet! Fortsätter Funcom så här så får de opinionen med sig och (inte minst) en väldigt bra slutprodukt! :slight_smile:

5 Likes