Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jepp, siste 30 dager var oppe i 52% en kort stund, men er nede i 46% igjen. Dette kommer nok hovedsakelig av at det er så få nye spillere. Review scoren siste 30 dager har gått opp hver gang CE har solgt bedre pga salg osv.

2 Likes

Nytt brev ute👍

4 Likes

Vulkanen her ser ganske fet ut om jeg skal si det selv.

7 Likes

jeg liker automatic crash reporting tool som blir bedre og bedre:

Our new tool, though, is working out great! We’re now getting much more relevant data, we can easily search for specific issues and crash causes, and we have options to sort the data we receive from the tool. This works across the board, for both PC and Xbox, servers and clients. We can now get a handle on things, and fix them, much faster than before. We win, you win, the game wins!

Dette kan være viktig på sikt.

21 Likes

Dette kan ikke bare være viktig på sikt, men nå også :wink:

6 Likes

Dette kan fort bli vendepunktet for CE!

4 Likes

CE på 33% salg

18 Likes

Det er 1213 titler på salg, mye 40 og 50%.

Spent på hvrodan CE gjør det.

196plass nå.

2 Likes

CE toppet ut på 3100 spillere i kveld, ingen tvil om att det har vært en pen økning siste uken.

2 Likes

Ingen tvil om at det henger sammen med 2x harvesting osv heller :slight_smile:

2 Likes

For meg betyr det ikke så mye hva som er årsaken, jeg klarer å glede meg over noe som ivertfall jeg oppfatter som positivt for CE og Funcom.

5 Likes

I følge steamspy er det en økning på nesten 5% spillere de siste to ukene.

Steam reviews 22.11 75% positive alle språk. Totalt 28 reviews

12 Likes

28 rewiews, 75% positive? Det er vel et signifikant framskritt?

Derfor jeg skrev det innlegget. Litt lite grunnlag for å si at det er en trend, men håper det er en god start på ein god trend!

Burde få reviews opp på 60-70 positive synes jeg…

1 Like

Steam reviews 23.11 90%positive alle språk. Totalt 10 reviews så langt i dag. Gått opp fra 47% positive siste 30 dager til 52%.

Måtte det bare vare :slight_smile: Bedre reviews gjør meg tryggere på at CE blir et bra produkt til lansering.
Hjelper nok også fremover at de har fått bedre tracking på bugs/crash/DC ect.

17 Likes

Dette var kjempebra Kalleklovn, håper virkelig dette er starten på en ny og bedre trend :clap:

20k opp på Steamspy i natt, opp til 650972. ett hopp til i nærheten av dette snuser CE på ATH.

6 Likes

11 av 12 reviews positive, den negative er en kineser som skriver 更新慢 som betyr oppdater sakte, han har spilt 279 timer.

5 Likes

Dette er lovende altså! Har de endelig fått fiksa det som trengs inntil videre