Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

jeg hadde inntrykk av at den builden som kom nå er den “endelige”, beklager om jeg har sovet i timen :slight_smile:

1 Like

Pokker bare det att CE er oppe å ypper med disse gigantspillene som topper lista på Steam er en seier i seg selv. Så får vi bare leve med att pengebingen til Funcom, kommer til å bli god å full viss dette forsetter noen uker til. :joy:

1 Like

Det er jo 10 dollar rimeligere nå. Noe som er et argument for å kjøpe spillet før lansering. Det vil jo være en driver for godt salg i forkant.

1 Like

Kan tänka mig de kommer ett rejält tryck PR på konsol efter God of War är släppt. Bra fokus är på PC nu.

Kommer ikke de til å resette alt før release også? Så nå er det jo mulighet for å prøve det før det virkelig gjelder :stuck_out_tongue:

CCU 6392 ! :sunglasses: Grymt

Alt blir resat til release ja.

Husk at det er mange spill med rabatt foran CE også, så dette er ganske bra

1 Like

… Faktisk overraskende mange av Steam vennene mine som har kjøpt CE nå som maser på meg om å joine diverse servere :slight_smile: De hyper t.o.m spillet mer enn meg! #dollarglis

17 Likes

CCU 6517 :+1:Tipper vi passerer 8k i morgen kveld

5 Likes
11 Likes

Xbox-versjonen får litt blandet tilbakemelding, og ikke så veldig mye, reviews har økt med 6 siden patchen. Skjer nok neppe noe særlig før nærmere launch.

Spillere på PC har vel gått 3x siden de patchet live:

5 Likes
  1. plass nå. 20 av spillene foran er ganske heftig rabattert… :slight_smile:
6 Likes

Det kjøres jo salg på Steam nesten 24/7, så er ikke noe særlig vits å “justere” for spill på salg. :stuck_out_tongue:

Søndag er typisk 30% høyere enn torsdag, så rundt 10k på søndag? :slight_smile:

1 Like

Alltid salg på Steam ja, men ikke alltid topplisten er så dominert av det. Med mindre det er summer sale eller tilsvarende. Da er det jo kun salgstitler :wink:

3 Likes

Det er faktisk mye mer salg enn vanlig på Steam nå, så her må jeg støtte @cagey2.

2 Likes

På en måte er jo også CE på salg 25%…:wink:

1 Like

Pen stigning i Google trenden, 11% opp i dag og

3 Likes

:sunglasses:

5 Likes