Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Haha, ja Kratos är kanske undantaget som bekräftar regeln! :smile: :wink:

Det korrelerer i hvert fall med antall user reviews :slight_smile:

1 Like

Trenden kommer nog öka när PR trycket ökar

Joda, det gjør den nok, men når øker PR-trykket? Jeg tenker ganske så kloss opptil launch. Inntil da er det spillet som må selge seg selv. :slight_smile:

Tippar på 7 dagar innan. Jag tror att Funcom är smarta i sin PR här. Fokus kommer ligga på priset. Jag tror man kör en 25-40 % rea på de nya priset 39.90 dollar den 8e maj.

1 Like

Det vanlige er jo å kjøre med en preorder-rabatt på f.eks. 10% og så fullpris ved lansering. Funcom selger jo nå CE til 30$, så 33% “rabatt” vs 40$ som er listeprisen etter lansering. Funcom skal også selge spillet retail, og der må man nesten selge til fullpris, da kan de nesten ikke selge med rabatt ved lansering. Derfor tror jeg Funcom kjører med 0% rabatt på digital/retail ved launch.

Steam summer sale er guesstimert til 21 juni, det er vel første “anledning” å ha salg på spillet, men det er litt tett innpå launch i mine øyne. De skal tross alt la butikkene få solgt retail-kopiene sine. :stuck_out_tongue:

Vi får svaret 8. mai. :slight_smile:

2 Likes

Ser ut som Joel og Jens-Erik skal streame i kveld:
image

7 Likes

kommentert salg her

25% rabatt på launch pris, vel :nerd_face:

2 Likes

Senaste 30 dagar nu 78 % positiva :sunglasses:

4 Likes

Et par dager til med tilsvarende mengde positive reviews, så runder vi 80% og “Very positive”, blir bra greier. :slight_smile:

Btw, ser ut til at ting har stabilisert seg for CE nå, ca samme nivå på google trends hittil. Får se om ting tar seg opp til helgen. Tipper det er mange som har satt av litt ekstra tid til å spille da.

3 Likes

…för er som inte köpt collectors edition ännu :wink:

1 Like

Conan plats 34 :wink:

Riktigt snygg collectors film !

1 Like

Brutalt hvordan markedet for steam utvikler seg. Her er det penger!

5 Likes

Omsetningen på Steam har gått bra opp den også:


Ref: https://www.statista.com/statistics/547025/steam-game-sales-revenue/

1 Like

Opp på 78% recent. Funcom skal selge spill, og spillerne er tydeligvis fornøyd med patch, da tror jeg jammen de kommer til å selge mer spill.

6 Likes

CCU är 600 högre än samma tidpunkt igår :sunglasses:

3 Likes

43 GTS . Kommer vi på topp 25 i løpet av kvelden?

Er vel litt slappere plasseringer enn i går? Antall reviews holder vel ca samme tempo, men husker ikke helt nøyaktig. :slight_smile:

1 Like