Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

GoW :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

De sa nettopp:

Vi jobber veldig hardt mot lansering, og ting dere kommer til å se fremover:

  • Flere testlive updates
  • Updates til live-serverne
  • Trailers
    -Det kommer til å bli små overraskelser til lansering
7 Likes

Sa de noe om AI IQ?

Nå 35 gts. Syns det er bra det nå når gow er ute.

Players ingame 5805

1 Like

Ny stream ute på Twitch nå. Ser ut som Joel har fått avikar pga omgangssyken…
https://m.twitch.tv/videos/252465620

4 Likes

Streamen er rett og slett bedre uten Joel, han burde la fyren som har ansvaret for kampsystemet være mer på flere streams :stuck_out_tongue:

Veldig interessant når kamp-fyren prater om siege/våpendamage rundt 25-27 minutter ute i videoen. De har basically tenkt å gjøre det sånn at det tar like lang tid med kick-ass våpen som slacke våpen å slå inn en dør, men det vil ta mye lengre tid på en tier 3 dør.

Mao, så er det lite gain for en level 60 kar å slå inn en tier 1 dør. Det tar like lang tid som for en på level 1. For å slå inn tier 3 dører, så tar det så lang tid at det først og fremst er interessant med siege-utstyr. Tanken er at low-level folk kan siege hverandre og high level folk kan siege hverandre.

Også interssant prat om explosiver, hvor de kanskje vil implementere det slik at hvis du tar skade, så er det en sjanse for at eksplosiver eksploderer. Muligens 100%. Det vil gjøre at det blir litt mer “interessant” å forsvare seg mot angrep med orbs. :stuck_out_tongue:

Ref: https://www.twitch.tv/videos/252465620

12 Likes

Plats 30 primetime :wink:

Edit: 28 nu! :wink:

7 Likes

Det var to gode idéer. Begynner å se bra ut dette. Gleder meg til å teste igjen. Ikke spilt siden EA lanseringen.

2 Likes

Jepp, det tekniske ser jo ganske greit ut allerede nå, og PvE kamp funker greit. Fiksene de prater om er det som skal til for å gjøre PvP variert og få slutt på evig lange kamper pga healing/kiting/skjold. :stuck_out_tongue:

Btw, er en god del av tingene som er overpowered nå som er pga bugs. F.eks. ett av spydene gjør kjempemye skade, men det er fordi det har statsene til en tohåndshammer. :stuck_out_tongue:

@Morti test på live PvP server da, så kan du gi tilbakemelding på lagg der også :stuck_out_tongue:

Ingen mer patch till Xbox innan launch iom certifieringsprocessen. Nu kommer de arbeta för en samlad day 1 patch som släpps 8e maj (Källa: dagens stream)

Crunching nu. overtime and weekends

1 Like

Hva blir peaken på spillertall i helga? Vinneren får mange kroner i aksjegevinst.

  • 6500
  • 6750
  • 7000
  • 7250
  • 7500
  • 7750
  • 8000
  • +8500
  • +9000

0 stemmegivere

Du må ha mye høyere options, det har vært 6500 på en ukedag, søndag er gjerne 30-40% høyere!

Jeg må ha en option for Hektar også i tilfelle han melder seg inn igjen.

3 Likes

@Christian 91 % positiva reviews idag! 19 av 21

15 Likes

6505 st online nu. 120 pers kvar tills vi slår gårdagens CCU

1 Like

Med tanke på alle bug/balansefiksene de har tenkt å gjøre, som for meg hørtes veldig bra ut, så kan CE kanskje klare å nå 95%. Det hadde vært rått. Da hadde jeg faenmeg solgt alt annet jeg har og kjøpt Funcom.

… synd det nok neppe kommer til å skje, men ja. Morsom tanke. Måtte tatt fram “Very High” scenarioet mitt da. :stuck_out_tongue:

Holy crap, de prater om at hvis du blir kicka fra et guild, så mister du alt du har bygget osv (det tilhører guildet). Det er da en feature, det er ikke meningen at du skal stole på andre. Hvis noen gjør det, så er det bare en ting å gjøre, få med deg noen andre til å ta tilbake det de tok fra deg. Drama! :smiley:

… vet ikke om jeg liker det, men hvis folk er klar over det, så er det vel greit. Ikke bli med i et stort guild med masse folk du ikke kjenner. De kommer til å fucke med deg. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Lyckas de implementera mounts, pets och sorcery inom en snar framtid (pets och sorcery har nog störst chans) så kommer reviews och spelarantal skjuta i ännu högre höjd

1 Like

BOOM. 6654. slog gårdagens CCU nu!

3 Likes

#27:slight_smile:

1 Like