Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

26 :sunglasses:

2 Likes

Där tog vi 7k online!

1 Like

CE på Facebook melder at streamerne så smått har begynt:

2 Likes

TOPP 25 IGEN :wink: grymt

4 Likes

Se der ja. Var det jeg håpte på

2 Likes

@h3nk1 we need hypetrain meme

2 Likes

Meg når jeg vet CE kommer til å være på top 3 om ikke så lenge

4 Likes

Kanskje vi klarer 10k på søndag? 7249 i kveld :+1:

https://steamdb.info/app/440900/graphs/

3 Likes

Conan var topp 25 inatt med (kl 03.00) svensk tid. Runt 800 högre CCU nu mot igår så här på morgonen

Igår var för övrigt högsta CCU siffran sedan 3e september 2017. Nästa att slå är 8931 från 27e augusti.

Klarar man att slå 12974 st vid launch? Frozen North toppen.

12 Likes

116 reviews sen uppdateringen kom.
92 % positiva Reviews igår.
86 % positiva reviews sedan pc uppdateringen.

21 Likes

Stora streamers börjar komma tillbaka till spelet! 1.2 miljoner subs på YouTube.

1400 högre CCU mot igår just nu. 4300 spelare! Högre än förra söndagens high :sunglasses:

16 Likes

Ser ikke ut som om han er en betalt streamer heller.

4 Likes

I går kveld hva første gang på veldig lenge, at jeg måtte sitte i kø for og komme inn på serveren :smile:

2 Likes

Søketrenden fortsetter å snike seg oppover (7 dagers)

2 Likes

Nå er dette hype. Men dette fortjener virkelig hype. Selskapet tjener mye penger per dag på de topplistene der de er nå, og spillet er ikke engang sluppet. Dersom Conan får seg en real playerbase gjennom en suksessfull 8 Mai-lansering, er det egentlig ingenting som står i veien for at de skal komme opp på sjiktet 3-10 mill solgte eksemplarer neste 3 årene(som de andre spillene innen samme sjanger). Og 3-10 mill, det er så mye penger. Da snakker vi utbytte/mulig oppkjøp/kurs mot kr 100. Og da er ingenting annet enn CE tatt med.

10 Likes

Just presis - jeg mener sannsynligheten for dette scenarioet er har økt kraftig bare de siste ukene, med hva vi har vært vitne til. Og jeg hadde riktignok troen fra før.

Jeg anslår at det er 75 % pluss sannsynlighet for dette. Hvis CE ikke flopper, noe det ikke ser ut til, så er det ingen andre arvtakere til alle millionene med RUST og ARK spillere.

Nesten 2000 (!) flere spillere enn på samme tid i går nå. Kan faktisk lukte på 10.000 som peak i morgen…

Og dette rett før full-wipe, null PR-kjør, nye biomes etc :money_with_wings:

8 Likes

1 siden Top Sellers nr.21

31

8 Likes

GTS #32 akkurat nå!

1 Like

Han fyren her: https://www.twitch.tv/cletusbueford streamer CE akkurat nå, 2k seere. Tror det kan bli interessant hvis CE får litt flere streamere som følger spillet. :slight_smile:

9 Likes

Sånt hjelper, pr nå har de jo ligget på max 1000 seere.

1 Like