Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det blir det. Hele spillverdenen i spillet er bygget opp fra Conan-verdenen. Siden det er Multiplayer har de nok utelatt muligheten for å bli Conan. Det hadde rett og slett blitt for mange Conan løpende rundt i spillet.

1 Like
3 Likes

Skal det ikke være mulighet for singleplayer hvor man skal overleve naturen? Kan man ikke velge Conan da?

2 Likes

Høres episk ut

[quote]Players will be able to claim various territories in which to build their cities, grow crops and hunt for sustenance. Armies from other nations will also descend upon villages to purge the inhabitants. The ability for players to craft and build settlements and their own gear will help when it comes to raids such as these.

At the start of Early Access this summer, the game will sport a 53-square-kilometer (20.5 miles²) map with no loading screens and diverse areas such as the Cimmerian highlands, swamps, deserts and other biomes. Funcom said the map will continue to grow.[/quote]

9 Likes

En populær streamer det der. Han sier ‘AoC var det nest mest foreslåtte spillet han burde teste’. Er nå liv der enda.

1 Like

De skal jo gjøre flere Conan spill har de sagt, blir sikkert noen single player spill med mer historie der du spiller som Conan.

3 Likes

Med 335k views er Conan Exiles Announcement trailer den femte mest sette av alle Funcom videoer på youtube etter bare 3 dager. Bare noen TSW videoer ligger foran, synes det lover godt for at spillet i hvert fall får oppmerksomhet rettet mot seg, så får vi se om de klarer å levere noe som også selger bra og gir god avkastning til aksjonærene denne gangen. Jeg tror jo det, derfor har jeg aksjer her, og de skal ikke selges på billigsalg :slight_smile:

Statistikk for THE SECRET WORLD - PAY ONCE, PLAY FOREVER med over 1M views - som viser views per dag.

Conan Exiles Announcement Trailer første dagen:

7 Likes

En interessant sammenligning er å sammenligne kartet til Ark, som jo også er utviklet med Unreal Engine 4.

• Kartet til Ark: 48km² - 12 av disse er bare vann. Så det er altså 36km² med landmasse.
  • Kartet til CE: 53km².

Så er spørsmålet - hvor mye av kartet til Conan kan man bevege seg på? Er det f.eks. fjell, myrer e.l. i veien som tar stor plass på kartet? Hvor mye av kartet er ørken?

Andre kartstørrelser for å gi en følelse av størrelsen:
GTA: San Andreas: 36km²
GTA V: 81km²
Red Dead Redemption: 41km²
Far Cry 4: 46km²
Skyrim: 39km²

3 Likes

Hvis de er litt flinke nå, og slipper 1-2 videoer i måneden. O’lala

3 Likes

Hvis de slipper 1-2 video i mnd frem til release, med litt nyheter nå og da, så spiller det ingen rolle om de setter en emisjon med 25% rabatt, da vil kursen være over dette til release med mangegangen uansett.

1 Like

Enig, men jeg har ikke tro på at de slipper videoer så ofte. Muligens 4-5 stk før lansering tror jeg. Det beste er om de kjører emisjonen først og gir nok tid til å bygge hype etter at emisjonen er på plass.

Holder på å laste ned AoC nå, jeg har sett massevis med videoer med gameplay mm, men tenkte jeg må teste selve spillet litt :slight_smile: late som jeg er Sheldon Cooper en liten stund! :laughing:
Research…

Ikke så ille dette

3 Likes

En video til, emisjon, hype. Win, win, win.

The Early Access period for Conan Exiles doesn’t have a firm release date outside of the “summer” window and is one of three upcoming games based on the Conan universe. All are slated for release in 2016.

De mener altså at alle tre spillene vil bli basert på Conan. Det var da voldsomt. Kan det stemme tro?

http://www.vg247.com/2016/01/30/conan-exiles-will-have-nudity-and-human-sacrifice-because-well-its-a-conan-game/

Det er ingen offisiell info som forteller om 3 Conan-spill. Jeg tror f.eks. at til halloween blir det et nytt TSW-single-player-spill. TSW passer perfekt til halloween.

1 Like

Enig, synes det virker litt overkill med 3 conan spill i 2016 :slight_smile:

Japp, enig.
Og i følge planen deres, står det:

• Develop two additional games of the “smaller” type as outlined in the Company Strategy
• Current plan is to utilize The Secret World and Conan the Barbarian IPs
• Further information to be made available at a later stage

3 Likes

Ok, da treffer nok Alex bra der med at det blir en The Park 2 eller noe sånt til Halloween. Dette er veldig kult hvis de får til en bra oppfølger i dette universet.

Da er det ett spill igjen og jeg antar at det da kommer til jul, men har ingen idé om hva det blir.