Hvorfor har de fått serveren sin fjernet?
Ping perfect har ikke klart å levere nok kapasitet og kvalitet. Så de har tatt ned alle offisielle servere og lagret databaser. De er nå på jakt etter en ny aktør som har nok/bedre hardware.
Det der er et kjempegodt skrevet statement, perfekt!
Jo men @stein skriver at mange har fått serveren sin fjernet idag, regner han da mener med de uoffisielle?
Synes ikke dette er en dårlig start på kvelden, og klokken er bare 18:40 Norsk tid (minus 1 time)
Etter hva jeg har skjønt så har Ping Perfect levert offisielle servere og Funcom har også promotert deres uoffisielle servere gjennom bla. Barbarian-rabatt. Så det er en blanding av servere som er tatt ned.
Jeg synes Funcom håndterer problemene på eksemplarisk måte, det er helt klart riktig løsning å ta tak i problemet fort enn å la spillere miste mer progresjon og oppleve mer ustabile servere. Det er dog litt kjedelig for oss aksjonærer som hadde håpet at denne første helga skulle gi nye rekorder med spillere og bra salg som ville gitt en boost når børsen åpnet mandag morgen.
Ja, det er sant. Håper dog Funcom jobber i helgen med å fikse problemet, slik at servere er på plass til uken. Bør da ikke være så vanskelig å finne en server-tilbyder i 2017.
Amazon tilbød jo Niantic servere under den verste hypen rundt PokemonGo, selv om Niantic var delvis eid av Google
Men da leker man skikkelig med de store gutta altså
Så fram til å spille idag, men serveren (uoffisiell) er tatt ned sikkert mange som er i samme båt også, som ikke gidder å starte på ny server.
Hun er 80 år gammel
Yes! Jeg har skrevet flere pm’s til han her og spurt om han vil spille CE. Han er fra Australia og jeg har fulgt han omtrent daglig siden Path of Exile startet. Han er en legende i det spillet og har nå 2 You Tube videoer oppe om CE.
Hørt om Ziggyd? Min absolutte favoritt hva gjelder spill youtubing.
Jeg så han streama CE for ett par dager siden. Vet ikke hvor lenge han streame.
Han er fra Australia og streamer litt ukurante tider. Tror ikke han er så utrolig stor streamer, men nok til at han blir invitert på Blizzcon og slikt. You tubing derimot er han større. Men måten han snakker om spill på er veldig informativt og saklig. Han liker best rpg’s. Ikke ofte han ser på Early access spill, utenom rpg’s.
Kult når han drar med seg en krokodille og låser den inni huset til en annen da. Så kommer han tilbake og så ser han eieren sloss med krokodillen! Haha! Ler meg i hjel. Tror han spiller med kjæresten sin.
Her er den andre. Guide til å lage en 100% raid sikker base
Hadde jeg hørt på han før jeg skulle kjøpt spillet så hadde det blitt ett nei.
Vel, det kan godt hende andre ville sagt ja. Det var ikke ensidig negativt. Du ser i neste videoen at han fortsetter å lage gode 10-12 min guider om spillet
Spillet ER ikke polert. Det ER ikke sinnsykt bra AI. Det ER ikke superbra combat nå, men vi ser bare hvordan det kan bli veldig veldig bra. Alt sammen.
/
( Y )
\ | /
Så, hypen er i ferd med å legge seg litt, peaket på 44% av launch-dagen
. https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=Conan%20exiles
Som postet over, så er også hypen på twitch i ferd med å legge seg. Skal vel ikke mer til at 3-4 av de større spillerne bytter til et annet spill for at det skulle skje.
Dama digger denne sjangeren av spill, men hun hater også ting som bugger som f… Må innrømme at jeg ikke har anbefalt henne å teste spillet enda.
At jeg kjøpte i Funcom i dag blir jo litt komisk
EDIT: men ligger jo fortsatt som #1 på global bestseller lista på steam da