Kanon! Kult De er en fin gjeng, har bare fine ting å si om “gutta på gølvet” i Funcom
Mange av dem er jo her inne også
Men her inne er det greit å nevne HO hvert 5 minutt?
mere at det er “special thanks”… kan snakke mye om donald trump uten å ta han med i takketalen
(helst sett at vi slapp høre om HO hvert 5min jeg også btw )
er dette seriøst?
Han er i Paradox. Hva tror dere han har hjulpet Funcom med?
Måtte inn å sjekke, det stemmer jo
Må nesten si at jeg liker dagens ledelse bedre og bedre også
Gjetter på tips og triks til konsoll releasen
Klokken 15 Norsk tid!
67,26 % likes
Ser vi ligger 5500 høyere på online players enn igår på samme tid
Ark ligger med 69,3% 1,5år etterpå.
Pokker people!! Jeg har en følelse at dette kommer til å slå ark på antall solgte spill
Det er mye fokus på salgstall, likes og antall online spillere, og det er vel og bra - ikke minst morsomt.
Det er nå jeg håper Funcom jobber knallhardt med hvordan de skal klare å holde momentumet oppe.
De har sagt de skal ut med ny biome med tema highlands / mountains. Dette burde de begynne å drypp av allererede. De bør ikke vente til desertbiome er kjedelig og folk dropper fordi de har gjort sitt her. De bør komme med noe mens alt er fremdeles fresh og oppmerksomheten i media fremdeles er høy.
Nå vet jeg ikke hvor langt de er kommet i prosessen, menå begynne med en roadmap vi har snakke tom tidligere, poste litt screenshots, komme med intervjuer og info rundt hvordan det blir osv. Hvis det feks er ment at de skal slippe en ny biome i juni, så kan de gjerne begynne å poste litt utover nå for å trigge nye / please eksisterende kjøpere. Jeg tror det er mange som ikke skjønner at de får så ekstremt mye mer uten ekstra kostnad og at likes kommer til å fly oppover når dette blir offentliggjort og lansert.
Så fremover nå er det bugs, lagg osv som gjelder for å så ett spill som flyter bra på alle servere, så blir det å begynne hype av ny biome / Xbox lansering. Det er så mye som skjer fremover nå, at jeg håper salget fortsetter i samme tralten så det ikke blir noe spørsmål om utviklingskroner når de skal ut med de nye små og større spillene.
Enig, Roadmap med fine gulrøtter som folk kan glede seg til mens de har det gøy i eksisterende spill.
Gode forslag paddy
Send det inn til Funcom.
Akkuratt nå bør de ha fokus på å gjøre spille spillbart, ny biome er fint men så lenge spillet er i den tilstanden det er i bør de ikke ha noe annet fokus. Sånn helt seriøst.
40 personer jobber jo ikke med å gjøre spillet fritt for lag og bugs.
Tror nok de har noen som jobber med biome allerede som kunne gjort slik som paddy nevne
Yep, de har folk som jobber med design og sånt som ikke fikser netverkskode. Men på nåværende tidspunkt vil det være helt feil av funcom og snakke om ny biome når spillet har såpass mye feil. Mye bedre å patche opp spillet til det funker skikkelig, så kan de starte å prate om biome.
Synes det høres rett ut å gjøre begge deler, pirre interessen videre for spillerne pg lettere holde på de.
Heldigvis har funcom en god strategi. Så vi hører ikke mer om ny biome før den er klar. Det er definitivt det smarteste,og ny Biome kombinert med et lite salg vil være en bra ting. Å begynne å reklamere for ny biome nå vil jo være å si at spillet er dårlig, men heldigvis har vi mer innhold på vei.
Sånn helt seriøst er jeg enig! [quote=“Paddy80, post:3063, topic:393”]
Så fremover nå er det bugs, lagg osv som gjelder for å så ett spill som flyter bra på alle servere
[/quote]edit : du må lese alt jeg skriver, ikke bare bits and pieces…
Må si meg enig med deg her @Evilfreud, en ny biome er noe de må bruke sammen med en rabatthelg e.l. for å få opp interessen når de ikke ligger som #1 på den globale bestselgerlista på Steam.
Måten Funcom håndterte hypen for CE fungerte jo helt supert. Relativt low-key opplegg før launch, og så det mest streamede spillet på twitch dagen før release. De kan godt gjenta det for den neste biomen! Da får folk pirret interessen og får muligheten til å kjøpe det der og da. Medieoppmerksomhet er noe som jeg tror fort kan “gå ut på dato” for et firma som Funcom. De må få den samtidig som de har et produkt man kan kjøpe.