Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Lykke til med resultatet av jobbintervjuet :slight_smile: Jeg skal på et neste uke :wink:

2 Likes

Admin på CE serveren, vi har mista tier 2 Mitra alter, og hørt at noen av dere andre også har mistet Yog alter. Det er mulig de forsvinner fordi de står for nærme en annen guds alter… eller en annen bug. uansett en bug og ikke enfeature… Hvvis Admin kunne sendte DB`n til en på funcom, så vil det være til god hjelp for å fikse problemet, da den ikke lar seg gjenskape så lett andre steder. Pm meg for email…

Lykke til :slight_smile:

1 Like

Her blir det trangt inn døra… På den første serveren mener jeg :smile:

2 Likes

De kommer opp her da eller?

https://topconanservers.com/official

Funcom testet støtte i dag og holdt. Prestige har en veldig bull analyse de oppdaterte i går. Teknisk ligger vi nær bunnen av en stigende trendkanal. Og i dag begynte offisielle servere å bli slått på. Reviews bikker snart fra mixed til mostly positive. Fortsatt nummer 1 på salglista globalt.

I dag solgte jeg litt for mye og litt for sent og tar nok litt tilbake i morgen. Denne helga tror jeg vi får ny rekord i samtidige online spillere hvis de nye offisielle serverene holder forventet standard.

Og ligger spillet fortsatt som nummer en på top global sales på mandag så er vi garantert en del over dette nivået.

Jebsen har enda ikke solgt en aksje selv om han har hatt muligheten nå siden meldingen kom om 320 000 solgte tirsdag.

8 Likes

Hvorfor gjelder ikke lockup fra emisjonen enda?

“Subject to certain customary terms and conditions,
KGJI has also accepted a lock-up undertaking in
respect of the Conversion Shares until the earliest of
(i) 30 days after the release of Conan Exiles and (ii)
31 December 2016, and not to convert its outstanding
debt pursuant to the Convertible Loan and Convertible
Bond prior to 31 December 2016.”

Jebsen kan selge 2-3. mars etter hva jeg leser.

12345678

2 Likes

Så Jebsen kan egentlig selge nå såfremt han ikke sitter i innsideposisjon?

Jeg er enig i det resonnementet der @anon91440261

Jeg har selv solgt meg ut av Funcom, så og si alt, ja alt sammen. Tenker jeg kommer til å kjøpe imorgen selv, for en god del penger. Håper bare kursen holder seg litt nede litt til, gleder meg :wink:

3 Likes

Etter 2 triste dager vil det hjelpe på med en liten opptur ja, det er helt sikkert! :slight_smile:

1 Like

Nå gjelder det å ha ro i magesekken. Situasjonen som er nå med Conan Exiles er ny for Funcom og aksjonærene. De siste dagers nedgang skyldes “det vanlige Funcom”, men bare vent gutten, snart bærer det oppover, og da sikter vi høyere enn noen gang :wink: … bare aksjen går litt ned igjen så jeg kan kjøpe billig :stuck_out_tongue:

10 Likes

Du er litt vinglepetter du @larsen :slight_smile:

Likte ikke utviklingen i dag, var ikke mange tusenlappene i pluss på det laveste…

Synes dog jeg har vært ganske stabil fra November 2016 til slutten av Januar 2017 :wink: Trofast Funcom aksjonær. Nå er det andre boller.

2 Likes

Er ikke det heller fornuftig? Funcom er vel ganske risikofullt. Må forholde seg nøytralt til selskapet / aksjene så man klarer å selge i tide :slight_smile:

Aksjen er så voliatil at den gjør at folk her inne endrer mening fra dommedagsprofetier til vekst til himmelen.
Litt morsomt bare :slight_smile:

2 Likes

Nærmer seg max antall spillere igår kveld nå, under 2 tusen igjen.

2 Likes