Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Litt unødvendig å henge ut enkeltpersoner. Med samme nick er det ikke forsøk på å svartmale i det skjulte men egen personlig mening. Jeg vil mye heller se nøyaktig det innlegget han skrev en litt dårlig og ganske barnslig vitsing. Kommenter gjerne på insider fremover hektar om du opplever endringer i din personlige oppfatning av ce som spiller fremover. Setter pris på det. :slight_smile:

CE er allerede en “smash”… moving on :sunglasses:

2 Likes

Usikker hvor jeg er nå, men øverst i browseren står det Tekinvestor Conan Exiles.

7 Likes

Er det mange andre her fortsatt sliter med at Ce klikker ingame på pc? Jeg har en kamerat som måtte finne seg ny pc å spille på, fordi det faktisk ikke var mulig å spille Ce på laptoppen hans.
Et venne par av meg spiller også, ce går fint på ene pcen dems, klikker flere ganger i timen på den andre.
Hos meg funger det stort sett fint.

Er det egentlig vanlig at spill har så kritiske bugs selv etter det har kommet content til spillet?
Dette virker veldig som et hardware/driver kompatibilitet issue?

Edit: Av de 8 Irl vennene mine jeg har spilt med, så har 2 av dem hatt devestating bugs.

1 Like

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

This topic was automatically opened after 4 hours.

CE krever ganske mye av pcen. Har kompisen din gammel laptop er det ikke så rart det ikke funker. Jeg har 10 kompiser jeg spiller med. Bortsett fra en kræsj i ny og ne sliter ingen med problemer. Mistenker dog kanskje at de du kjenner kjører på gamle pcer?

Det selges lite spill, tar tid å flytte snittet da :wink:

1 Like

Laptopen var en helt ny gaming laptop. Ikke 40k typ, men mere 20-25k. Alle har nyere gaming pcer, da vi er lanere alle mann, og gennerelt bare spiller på pcene våre.

Jeg bare håper ikke at 2/8 har problemer.
Jeg har sett noen tilbakemeldinger på at crash er litt for vanlig, og i pvp så betyr gjerne crash at du er død innen du logger inn, også har man gjerne mista alt man har på seg i samme slengen.

Men uansett om noen av oss skulle hatt eldre pcer, som ellers kun brukes til gaming, så synes jeg ikke det ville “rettferdigjort” at spillet evt crasher mye. Hvertfall ikke hvis crash er vanlig blandt spillere.

Er egentlig bare litt ute etter om andre vet mer om hvordan spillet egentlig fungerer der ute for det store snittet.

1 Like

Virker bare rart dere sliter med saa mye problemer naar spillet generelt kjører veldig bra for de fleste. Alle gamebreaking bugs er borte og et vilkårlig kræsj har aldri hindret noen ( pudg kræsjer jo enda i ny og ne, og de har solgt 11,5mill kopier snart).

Ja en vilkårlig kræsh er innafor, er derfor jeg spør.
Det at 1 person forteller meg at spillet egentlig fungerer perfekt, når jeg sitter på lan med 16 andre gamere, flere av dem utdannet innefor It og hardware samt har vært gamere siden ung alder.

Og flertallet definerer spillet som litt for bøgga. (ja ea, ja man tåler en crash i ny og ne osv osv osv osv)

Så lurer jeg på om vi har uflaks med den ene som nesten ikke får spilt nå.
Eller om det fortsatt er litt for mange der ute som ikke får en smooth spillopplevelse?

Det virker jo som interessen rundt ce boosta seg bra med Got “expansion”, men dabba fort av, istedenfor å ta helt av. Hvorfor?
Jeg bare tenker at hvis det fortsatt er bugs som drar ned interessen, så er det egentlig bra for oss, fordi bugs kan fixes.

Disclaimer: Jeg er over middels fornøyd med salget ac ce hitil, selv så labert det er nå.

1 Like

Mai, Juni og Juli med 2,1k til 1,5k snitt spillere. Siste 30 dager 4,7k snitt. Du må tilbake til mars for å overgå det. Det er ned, men dobler vel snittet vi så for kun kort tid siden og vel så det.
Hvorfor det ikke ‘tar av’, tror om det kommer, så kommer det ved full release og starter i bred markedsføring. =)
http://steamcharts.com/app/440900#3m

1 Like

Utfra nylige reviews på steam, så er det noen som sliter med kræsjer, men det ser absolutt ikke ut til å være hovedproblemet.

Når FN kom, så introduserte det endel kritiske feil som ser ut til å være fikset nå, men det stoppet nok salget fra å ta av.

1 Like

Jeg kunne godt tenkt meg at samtlige Ark og Rust spillere ender opp med å spille Ce, det tror jeg en del andre her også hadde satt pris på. (edit: Jeg regner med folk tar denne setningen med et snev ironi)

Det er derfor jeg prøver å grubble litt på de svake sidene Ce har nå, istedenfor å repetere fremtidige triggere osv.

1 Like

CE mangler The Purge som jeg ser det. En mekanikk som får det til å skille seg ut når det kommer til gameplay.

3 Likes

Hvilke server spilles det på? Jeg har ikke hatt noe trøbbel utover småting og har spilt på offisiell pvp server, var vel 50 timer ingame eller noe

En bug/crash/exploit kan fort skape mye tapt progresjon, og der er lite å støtte seg til. Det er lett nok å miste progresjon uten bugs og crash. Så i mangel av et usynelig rekkverk å støtte seg til for nye spillere(sikkerhetsnett i starten), for å streamline starten litt mer, er det lett og miste motet. For de som spiller sammen med venner vil ikke merke den samme utfordringen.
Post 6825 her av @Voidwalker, blir det gått inn i av en som har 1000 timer +, hva han syns er bra og ikke, hvorfor spillere forlater nevner han også tanker om.

Ny patch på vei for xbox

Her er status før patchen:
image

Status rett etter forrige patch:
image
Reviews siden forrige patch:
5 - 18
4 - 11
3 - 7
2 - 5
1 - 10
Vektet snitt 3,43. Satser på at dagens patch forbedrer dette enda mer! :slight_smile:

7 Likes

The purge vil gjøre det mer spennende. men jeg tror CE trenger noe mer for å ta helt av. Det trenger litt mer action. Det tar lang tid å bygge seg opp for å kunne sloss med andre spillere. Det kunne vært spennende med en game mode der du f.eks starter på level 30 med en Borg og en del utstyr og skal forsvare deg mot andre spillere med borger ikke langt unna. Capture the flag kunne også vært en spennende game mode som kanskje kan fenge Streamere

Hva med klatring som kom for en stund siden? Er ikke det unikt for survival-spill?