Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

2,5 mill følgere å skal lage CE series. Bra!

17 Likes
2 Likes

Det er kult, om de legger litt produksjonskvalitet som endel folk på youtube gjør kan det bli en ganske bra greie.

Det är ju faktiskt en jäkligt komisk lösning :smile:

3 Likes

Det er vel heller endringen i reviews jeg er ute etter, det vil være et tegn på at folk liker spillet bedre og være et tegn på at CE vil bli bedre mottatt ved PS4-lanseringen enn ved Xbox-lanseringen. Ref: TA/FA gjort her: Funcom - Teknisk Analyse

3 Likes

Det jobbes. Satser på patch i neste uke som inneholder siste PC patch!

5 Likes

Til info: Nøyaktig 50% flere som spiller CE nå på PC enn for en uke siden.

21 Likes

Velkommen etter :slight_smile:

2 Likes

Conan x har klatret på gts listen di siste dagene og er nå på nr 133

Håpe den klatrer mer i løpet av helgen :slight_smile:
ned 4 plasser nå , hehe

3 Likes

Siste 10 reviews på Xbox:
5 - 4
4 - 1
3 - 1
2 - 1
1 - 3

Av disse ti reviewene, så klager fire på det tekniske:

*The updates didn’t save this glitchy mess

*servers dont work nothing saves, its like they are bearly working on this game that being said it could be an amazing game.

**Crashed a lot, glitches all the time and isn’t worth the loss of time and energy tell it’s finished.

***Game has good potential, however still does not work properly. Servers still crash frequently, many bugs, and avatars dont work.

Uten disse reviewene, så hadde det sett slik ut:
5 - 4
4 - 1
3 - 0
2 - 0
1 - 1
Snitt på 4,2. Ganske sikker på at spillet hadde solgt vesentlig bedre uten at de fikser annet enn det tekniske.

2 Likes

Spiller i alpha clan, akkurat kommet meg hjem og klar for xbox one x som kom idag…

.vi ruler en server og skal jaggu rule en til. Forrige ukes patcher doblet omtrent framrate, snitter 20( i vår enorme base) og 39-60 ellers… og den tok 90% av dashboards.

De som har 1x i clanen( meg nå og) dashboarder aldri .

Derimot helvetes mye servercrasher, men etter dagens patch har vi til gode å oppleve en ( kun 2 timer hittil)

Men de som derimot spiller singleplayer merka ikke så mye, da lokal serveren de kjører oppleves akkurat som en dashboard når den krasjer. Mulig det blir bedre idag. Krysser fingre.

Mye raiding og pvp action. Hele 3 timer fighting igår.

5 Likes

Høres ut som du skulle ha streamet litt fra serveren :smiley:

1 Like

Servercrash skyldes garantert minnelekasje og begrensning i hvor mye minne servwrwn har tilgjengelig

Damn… x1…40-60 fps i basen vår og den er retarded stor.

Screenshots og streams ja, vi har på xbox live

5 Likes

Ups, my bad!

1 Like

Jeg kan jo ikke være uenig i det, men med årets og kanskje tidenes spill lansering i PUBG, så er det sykt med cheaters her og for de som er vant til first person som cs er det laggy as hell til tider, men det aksepteres av markedet og ignoreres fordi spillet er så sykt bra og morsomt.

Spillere kraftig opp fra forrige fredag, peaket på 3150 i kveld.:clap:

4 Likes

@woodbear savner deg på tekinvest-serveren. Hadde vært gøy å møte deg i kamp , selv om jeg sannsynligvis hadde blitt knust

ikke nødvendigvis, men klart erfaring på pvp gir god feeling på valg av gear og litt taktikk.

Vel, jeg hater å sitte foran pc når jeg kan omtrent ligge foran en 55 tommer…

Dessuten foretrekker jeg hvordan spillet føles på konsoll bedre nå, de siste patchene var magiske for fps og vite at alle du møter har samme oppsett som deg. Men klart det suger p måtte vente på pc oppgraderingene i flere uker da

Men det er bare å kjøpe en xbox 1 x og så skal du få bli med i klanen og hjelpe til på 2 servere :wink:

3 Likes