Lyst å poste link til svar? og gjengi spørsmål?
Jeg stilte bare spm om patchingen også gjaldt ps4 og samme systemet som Xbox. Men så så jeg at du allerede hadde svaret på det @Evilfreud dere er nå bra nysgjerrige
Eller info hungrige
Har virkelig spillet slike problemer fremdeles??
TheDominusTV: @funcom When do you plan on fixing the rubberbanding, teleporting, floating npcs, and constant lag that plagues servers with more than 20 people on it? It makes pvp combat specifically very unenjoyable.
Svarte de?
Dev streamene burde vært litt mer enn "we are just screwing around"
Hvor de begynner på nytt uten noen som helst plan.
Mye her som var skuffende mtp vi er svært nære full release!
Nei ingen svar mens jeg så på. Men hvis det der stemmer blir jeg bekymret.
@morti jeg opplever lite rubberbanding og lag. Hvis det er lenge siden serveren er restartet er det litt lag. Så jeg tror de har en minnelekkasje. Men jeg har ikke opplevd lag og rubberbanding når det er under en uke siden restart.
Det viktigste er at man på offisielle servere ikke opplever lag og rubberbanding når Funcom lanserer spillet. Det er det aller viktigste. Blir slakt uansett ellers.
Virker som privat server uten nattlig reboot og for litr ram. Spillet har fortsatt en minnelekasje som krever reboot
Plats #86 en fredag. Helt ok
Fjärde eller femte helgen i rad med fler än 5k spelare online lör-sönd. Just nu 5228 st med 5 timmar kvar till peak. Imponerande!
Peaket nok rundt nyttår, men har holdt seg godt. Jeg tror mange kommer til å teste spillet på nytt når det nye kampsystemet er på plass:
For data lengre tilbake, sjekk her: https://steamdb.info/app/440900/graphs/
Dette er for musepiss å regne, vi kan snakkes når den trender positivt over 20k
Håper vi ser samme trend stigning ifm lansering, som Rust har hatt!
En positiv trend må jo starte et sted
Jeg mener det er et vesentlige poeng her, det vi skal ha er et byks opp.
Den kommer ifm PR kampanjen som skal startes før utgivelse.
Neste byks etter utgivelse- Så kan vi følge med hvordan den trender etter det.
Jepp, poenget mitt er vel egentlig at økningen fra bunnen i november på nær 100% gir meg troen på at en reklamekampanje og masse oppmerksomhet rundt launch skal gi solid salg og gode spillertall.
Reviews siste 30 dager er på 73%, som også er godkjent. På xbox, så satser jeg på at parity-patchen vil gjøre mye.
Vi så hva som skjedde når de brukte streamerne sist. Tror Funcom også så at det var en god ide…
Når de lanserte Conan Exiles, så var nok markedsføringsbudsjettet minimalt. Streaming var nok det eneste som ga valuta for pengene. Med mer tradisjonell markedsføring i tillegg, så tror jeg de treffer mye bredere og dermed selge bedre,
Ja og bare det å ha spill i butikkene gjør jo at folk som kikker får det med seg på en helt annen måte.