Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

GTS plass nr 32. :sunglasses:

1 Like

Liker at Conan Exiles salget tar seg opp såpass. Jeg hadde forventet en bra boost i hvert fall rett før launch, så de som allerede var interessert fikk kjøpt for 30$ i stedet for 40$, men det er jo klart at salget nå øker fordi folk vil spille Conan Exiles , ingen som stresser med å kjøpe 3 uker før for å spare 10$ :stuck_out_tongue:

Word-of-mouth funker som faen som reklame når nesten 90% av spillerne dine er positive. 30$ er heller ikke noen høy pris for et spill med såpass med innhold.

Gleder meg virkelig til launch hvor de også kommer med to nye biomer til kartet. :slight_smile:

4 Likes

Har ikke roboten i Funcom fått med seg utviklingen? :thinking: :robot:

1 Like

Fisker fram igjen denne som Starfighter postet i januar i tilfelle den er av interesse:
Inntekter%20p%C3%A5%20salg%20av%20spill

5 Likes

Hva er kilden til tallene?

Synes det kan stemme ganske bra, utfra reviews skal CE ha solgt for ca 36.000$* i dag (litt mye reviews fra eksisterende spillere, så ikke helt representativt, men ja.)

De tallene er vel også noen år gamle og litt utdaterte, mao at salget er høyere enn det vi ser der? Spillbransjen vokser jo veldig år for år.

*Disclaimer: estimert etter beste evne, men neppe spesielt nøyaktig. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det husker jeg ærlig talt ikke helt, men jeg mener å huske da den opprinnelig ble postet her inne (for vel omtrent et år siden?) at det var snakk om en estimering basert på reviews per dag versus plassering på GTS og en kobling av reviews per dag opp mot estimerte salgstall på steamdb eller noe sånt.

4741 ST online

2 Likes

Mulig det var @koe som lagde denne om jeg ikke husker helt feil?

2 Likes

6 Likes

Ser her at det omsettes betydelig større summer i april enn i januar også, så en topplassering nå vil være verdt mer enn en topplassering i januar.

Med forbehold om at det samme gjelder i 2018 som i 2016.

1 Like

De tallene kan nok økes med 40-60% om ikke mer

Da er CE lasta ned igjen og “snart” klar for testing med mitt nye RSI GTX 1070Ti :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

  • Håper på å få kommet med en review for forumet her ila kvelden/morgendagen. Hoppet selv av vognen før klatresystemet kom, så jeg har masse nytt å styre med :slight_smile:
    Det er mulig at jeg starter på TIserveren slik at jeg ikke blir grise-raidet av kinesere og annet nerd-pakk på PvP serverne, i første omgang :stuck_out_tongue:
11 Likes

Absolutt. Var mer for å vise forholdet mellom månedene, som jeg tar for gitt er noenlunde likt år til år.

1 Like

Bra trøkk idag og enda noen timer til peak :rocket:

1 Like

5141 spelare online :sunglasses:

6 Likes

Var det @Paddy80 som tidligere skrev at han trodde vi passerte 5000 i dag?:+1::grinning:

Det var @h3nk1 :grinning::+1:

1 Like

:+1:
Sorry @h3nk1 da blir det is til deg i stedet😀

1 Like

Plats 33 på Steam och 5493 spelare online! Över förväntan

13 Likes