Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

31! Dette kan gå fort…

Köp och sluta klaga… :grin:

Se CE stupe live :wink:

http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2

Kjøper DIRT rally nå for å komme inn billigere

2 Likes

Motståndet på 25 är tufft, lite överköpt ska ner och sammla kraft tills americanerna kommer från jobbet

3 Likes

Hehe :smiling_imp: ska ni kommentera varje minut? Det ser man vem som sålde och är rädd att tåget åker :smile:

“Se CE stupe live, flopp!” Høres ut som en Hegnar overskrift

2 Likes

Flott å se alle dere svensker her​:+1::grinning:

2 Likes

Plats 30. Stabilt

1 Like

Såvidt litt færre fornøyde spillere i dag vs i går, 79% vs 83%. Et par av de negative user reviewene er fra spillere hvor spillet rett og slett ikke fungerer skikkelig. Satser på at mesteparten av det blir fikset til lanseringen.

2 Likes

Det er også viktige tilbakemeldinger og om folk leser reviews så ser de det ikke har noe med spillet å gjøre.

Mener du at de er fornøyd med gameplayet, men misfornøyd med bugs? I så fall er jeg helt enig. Er noe klaging på gameplay, men stort sett i positive reviews.

Ja når noen gir bad review på at spillet ikke starter så vil jeg som gamer kanskje tro det er deres egen feil når det funker for så mange andre og at det ikke har noe med kvaliteten på spillet og innholdet. Det er mange som ikke skjønner bæret av pc som heller burde spilt på konsoll, og ofte er de skyld i problemer selv

Edit : klatret akkurat opp på 77% recent

1 Like

Ofte er det folk som ikke fjerner utdaterte mods fra spillet som gjør at dem ikke får startet opp. Har lest flere poster nå akk. ang. dette.

4 Likes

Gikk gjennom de ti siste negative reviewene, og dette var det jeg fant

  1. Får ikke startet spillet
  2. Misfornøyd med endringene, kamp (veteran)
  3. Likte ikke spillet (kampsystemet)
  4. Likte ikke spillet (kampsystemet) og bugs/freezes
  5. Dårlige oversettelser (kineser)
  6. Kræsjer i character creation
  7. Ingen spillere online/kjedelig
  8. Har ikke mounts
  9. Bug ved lagring/koble til server (ny spiller)
  10. Likte ikke spillet (kampsystemet) og bugs/freezes

Det mest gjennomgående her er vel folk som ikke helt liker kampsystemet, men jeg tror det er delvis kombinert med at når det lagger/fryser, så føles det helt håpløst ut. Frysing/lagg er noe Funcom jobber med og nok får endel bedre til lansering.

De fleste sitt inntrykk av kampsystemet er at det er dritkult, bl.a. fordi det er veldig fornøyelig å se på animasjonene av karakteren din når han smekker til NPC-er med hammeren og kaster dem avgårde og den slags. Det er også en god del mestring inne i bildet.

Jeg er litt usikker på hvordan kampsystemet fungerer på servere med 40 stk online samtidig og tror bugfiksing og optimalisering rundt dette er det viktigste for at CE skal få en bra lansering. Litt balansefiksing må nok også til, men det er noe jeg antar går seg til etterhvert.

Jeg synes det virker som Funcom har grei kontroll :slight_smile:

6 Likes

Vad gäller negativa reviews på Combat tror jag 100% handlar om att de är vana vid att bara klicka på lite knappar för att slåss. Denna Combat är avancerad och kräver att du tänker till. Passar inte alla men definitivt dom flesta :slight_smile:

1 Like

Du har en poäng där; det är ”omöjligt” att ta hänsyn till allas önskemål. Det gäller att hitta en väg som tilltalar de flesta och där tror jag Funcom har lyckats bra! :grinning:

Plats 26 :sunglasses:

1 Like

De fortsetter å pumper på med fixer, må si jeg er imponert at ingen av de ansatte er utbrent enda:rofl:

1 Like

Jepp, veldig bra. Er jo bare 3 dager siden spillet gikk live, og her er første patch. Jeg tenker at de får igjen for all valideringen og testingen de har gjort siden januar. Mao at feilene de finner nå er relativt overfladiske problemer som går greit å fikse.

FÖRSTASIDAN. PLATS 25

Xbox uppdatering! Snabba där

10 Likes