Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

2 Likes

Jeg tror det stemmer bra, fra dette:

Crashes over and over. Was playable for a few hours now insta crash to home upon entering official pvp server every time it loads. May 8 huh? I guess we’ll see…

til dette:

i never thought the game would ever be as good as it is now it surprised me i definitely would recommend this conan game tbh its better then ark the combat is smooth and when i bought this game it wasnt the best at all but now its what i wanted in the 1st place

Mao, Funcom har fortsatt endel problemer med det tekniske, noe som ikke er et godt tegn med tanke på hvor tregt det går å patche ting på konsoll vs pc.

Det mest positive som jeg ser det er vel en bruker her som sjekket spillertall og de var vel oppe i 2500 (?) i helgen. Mao, spillet er bra, men det er fortsatt mye bugs som kan dempe salget betraktelig. Xbox versjone blir ikke patchet før launch, så det er bare å satse på at Funcom klarer å få noe ut 8. mai som er mer stabilt.

1 Like

yes 2500 i söndags men det är bara multiplayer. Singleplayer går inte att räkna med och tippar på att de utgör en stor del av spelarna på konsol

Hvorfor vil de ikke rekke en bugfix-patch før launch?

Hvordan blir det med launch til PS4; noen som vet om det må gjøres mange OS spesifikke tilpasninger? Eller kan vi forvente at den vil være like stabil som PC eller Xbox versjonen?

Xbox-versjonen blir ikke patchet før launch fordi Funcom kun kan ha en patch inne til sertifisering av gangen.

Det var vesentlig mer Funcom måtte ta hensyn til på Xbox-versjonen enn de hadde forventet, derav problemene i august 2017. Jeg antar PS4-en er like kompleks. Funcom har derfor brukt et selskap som hjelper dem med testingen.

1 Like

8925 ser ut til å ha vært høyeste spiller peak i dag, bedre en forventet! Håper økningen fortsetter helt frem mot launch, selv om jeg tviler på det skjer pga. full wipe av serverene.

Har selv testet spillet i dag og må si jeg er meget fornøyd. Er fortsatt en del små bugs som jeg håper de får fjernet innen launch. Prøvde en PvE server med myyye bygninger rundt om, men opplevde ikke noe særlig med memory leak/lagg når jeg løp rundt. Litt tregt å laste inn i mellom, men det var vel kun det. AI’en trenger fortsatt litt fin pussing, men flere ganger bedre en det har vært.
Får fortsette å teste spillet de neste dagene.

8 Likes

Sl1pg8r med 1,4mill subs med CE gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=yN8i_JulkiM

4 Likes

HAn streamer faktisk nå med nesten 1000 seere :smile:

10 Likes

Jøye meg, jammen er spillet gøyt ja.

Trenger litt tid på å lære det igjen etter så lenge borte.

Pliis ikke herp huset mitt som er på den første øya. :frowning:

2 Likes

CE #20 GTS :muscle:

Edit: #19 kl. 00.50 med 9 spill over på salg. Markedet kommer til å våkne snart.

IMG_1138

Merker meg en del kinesiske og russiske reviews - positive sådan. Det lukter :money_with_wings:

13 Likes

Härlig natt! Topp 25 hela natten med en fin 19e placering ett tag. Marknaden bör vakna nu.

3 Likes

Begynner å bli MYE fuel på den :rocket: nå tror den :rocket: kan gi oss MYE :money_mouth_face:

1 Like

CE oppe på første siden allerede tidlig morgen i Europa. Dvs det er Asia som kjøper spill her og det har ikke skjedd siden rett etter release ifjor. Dette lukter peng folkens. Har tro på topp 5 i mer enn 1 uke etter 8 mai. Ca 60.000 solgte spill på en 1 plass på gts?

Edit. Men da må ting fungere. Har ikke tro på Xbox. Håper på veldig bra salg fra ps4. Og PC kommer til å selge veldig bra

2 Likes

1 Plass varierer MYE etter årstidene. Men at det går rundt 50k spill i døgnet tror jeg fint du kan regne på. Kan fint gå mer også.

1 Like

Veldig greit om man limer inn lenke til global topsellers på steam når man legger inn posisjon (tar ca 1 sekund ekstra å kopiere lenka og lime inn i innlegget). Da slipper vi alle som kikker på feil liste, samt at det blir lettere for resten å følge med også.
http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers

2 Likes

Listen er jo postet så mange ganger at alle nå bør vite hvordan de finner den :wink:

5 Likes

Så var det dette med nye debattanter på forumet da, samt at det er ganske mye mer krevende å søke i tråden enn å bare ctrl-c/ctrl-v med det samme man uansett er inne for å lese av posisjon. Du gjør jo selvsagt hva du vil, det var bare en oppfordring.

3 Likes

Gikk rundt 45k i døgnet i januar ved EA release. Tipper salget i mai er vesentlig høyere.

4 Likes

@Evilfreud @Christian

Skapa inte orimliga förväntningar nu att CE ska vara plats 1 en vecka som man var när det släpptes på EA . De hårda trycket då var ju för att man inte hade någon pre-order. All försäljning som sker nu innan 8e maj är “bonus” om man jämför med hur det såg ut när det släpptes på EA utan pre-order. Självklart är de nice om man tar första platsen men ligga topp 5 är grymt också. Långsiktighet!

5 Likes