Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Om det fortsetter som nå, på hvilken dato er status" overveldende positiv"?

Ca mndskiftet… Gitt at vi får ca 80 % positive hver dag fremover.
“Nøyaktig” 3. mai, men noe før dersom antallet reviews er høyt i tillegg.

Edit: Jeg svarte visst på “veldig positiv”. Visste ikke det var noe som heter “overveldende positiv”.

1 Like

plats 22 ! BOOM

https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers

4 Likes

Aldri? Må opp på 95% for det. 80% og Very Positive tipper jeg kommer i morgen for “siste 30 dager” :slight_smile:

9 Likes

Ser Jensemann er ute og svarer på reviews også! Begynner å dra seg til nå på de fleste fronter :slight_smile:

11 Likes

Har du forresten xp-deus?

I didn’t buy this game until after the April 17 patch, so my opinion lacks a lot of the historical weight that earlier reviews have… But I’m just saying… After several hundreds of hours in Ark, I took a chance based on a friend’s recommendation and got this game and I can’t put it down. I put in almost 30 hours this past weekend! That isn’t normal for me!

I’m renting my own server so I can’t comment on what public servers are like. I made a few adjustments to leveling speed and survivability for myself to make it more single-player friendly and I have been having so much fun! The crafting and movement/physics systems are unbelievable. Those areas are significantly less glitchy than Ark’s (and that is not to throw shade! I still love Ark).

My main con right now is that the inventory management system is a bit barebones. Ark’s is too, but good mods exist to overhaul it. So far I haven’t found any good inventory management mods for Conan Exiles (although it’s still in early access, so there will likely be some in the future).

I did play the old combat system so I’m not sure how different the new one actually is, but oh my goodness I love the new combat system. It is so fun!

I definitely recommend this game, even in its current state and especially if you intend on playing on a private server.

Mye herlig lesing.

Jens Erik og Andy svarer for øvrig samtlige som legger igjen negative reviews og forsøker å hjelpe til med å løse eventuelle problemer.

Sånn skal det jobbes, Funcom :ok_hand:

15 Likes

Nå er jeg ikke helt med?

hehe. Xp-Deus er en topp notch metall detektor. Tenkte du hadde en utifra navnet…

Nei, må nok skuffe deg der :joy: Ganske random at jeg endte på dette navnet!

Betryggende ! :sunglasses:

1 Like

Det er så høyt som 95% ja. Trodde det lå på 90% og oppnåelig basert de siste dagene. Alt av reviews eldre enn 30 dager blir jo vasket bort, så snittet vil jo øke markant fremover om det holder seg på dagens nivå.

2 Likes

Snittet for de siste 6 dagene (ikke inkludert i dag) er på 82,5%. Vet ikke om det blir bedre/dårligere ved launch. Mer ting vil være fikset, men folk vil også være mer kritiske. Det er en gjenganger i reviews at de gir Funcom litt slack fordi de er i EA.

82,5% og “Very positive” er veldig bra sammenlignet med når de solgte 500k på en måned hvor den for det meste stod til “Mixed”. :slight_smile:

3 Likes

Jeg klarte ikke å være helt enig med deg internt her før jeg fant ut at jeg ikke inkluderte alle språk :wink: Det hele ser betraktelig bedre ut på engelsk.

1 Like

Jeg har spurt denne dama om å legge ut CE videoer !
:sunglasses::laughing:

3 Likes

We have some suprises in store before and after launch…
I LIKE, I LIKE
:sunglasses::clap:

8 Likes

Nu börjas det :wink: push nr 2

24 Likes

6586 stk, som koser seg med CE. klarer vi 8,5k i kveld?
7008.

2 Likes

Jeg skal bidra med mitt iallefall! :nerd_face:

3 Likes