Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ikke la følelsen(e) lede deg men kunnskap, visdom og informasjon. Nå har Funcom munimalt med risiko slik jeg ser det.

2 Likes

Det er ikke galt å ta gevinst på de nivåene man er fornøyd. Det er endel som sliter med det også, og sitter med ned igjen… Håper iallefall de som har sittet et år i denne nå får seg en god gevinst.

Det sagt så tror jeg og det blir litt “trøkk” her når folk begynner å selge, for man har en tendens til å ville medele det, samt hvorfor man solgte… Og man begynner gjerne da å linke litt negative reviews, 3%ned trend på facebook etc… Det trigger de som fortsatt sitter.

Det er unødvendig. Selg og hold kjeft =). Caset endrer seg ikke en millimeter fordi om DU har trykket på selg knappen.

8 Likes

To timer senere er CE altså fremdeles på førstesiden, som er bra. Tror det har mye å si for spillere som bare “skal se hva som er de mest populære spillene på steam for å se om noe kan være av interesse å prøve”. Topp 10 er jo i så måte enda bedre, men blir vel nærmere launch… Er litt sånn som google; det er sjeldent man gidder å klikke seg til side 2 i søketreffene.

https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers

Har ikke sett dette før, at Funcom har respondert til innlegg på Steam:

EARLY ACCESS REVIEW
Another example of a developer failing to keep their end of the bargain. Most of the content which was promised by the developers has been slashed due to lazyness and greed. Cannot condone this kind of business practice, Subnautica is EA done right , this one on the other hand, far from it.

Developer response:
Andy B (Community Manager) [developer] Posted: 23 Apr @ 7:49pm
Hi there! We’re still committed to supporting Conan Exiles after launch - certain elements won’t make it for May 8th, but if we can deliver these features post-launch, they’ll be available for free. We’d love to see you back at a later date! Thanks!

Meget positivt ! :slight_smile:

7 Likes

Lurte på hvorfor det var litt ekstra med negative reviews i går, ser ut som det er et par kristne som har problemer med at det er en fantasiverden med fantasiguder. :stuck_out_tongue:

image
Jepp, ser ut til å ha kjøpt spillet for å reviewe og så refunded. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg tror reviewen dør når du refunder.

Litt latterlig faktisk om man kan kjøpe et spill, lage dårlig review for å så refunde.

4 Likes

På en måte, men hvis spillet faktisk oppleves rævva så kan det være greit, så lenge det ikke er baisere. Som aksjonær derimot​:-1::-1::-1:

1 Like

Kan sjekke om et par dager, men ganske så sikker på at disse tre har refundet. :stuck_out_tongue:

1 Like

23 plass. 8-10 plasser høyere enn i går. Sikkert ikke mange salgene som skiller men ok å holde seg på førstesiden på morgenkvisten også.

3 Likes

De klager på falske guder når de selv tror på en falsk gud

4 Likes

Syns selv at det ikke er noe grunnlag for dårlig omtale, men samtidig mener jeg at vi kan holde denne diskusjonen om aksjer og ikke teologi. Ikke at jeg føler meg krenket på noen måte, men slike diskusjoner kan fort spore av i en retning som er lite hensiktsmessig. Let’s just not go there :smiley:

@Christian: Var ikke ditt innlegg jeg tenkte på. Du bare impliserer at deres gud er oppdiktet. Var Aksjerik som skrev det eksplisitt :wink:

Jeg tok det bare opp hvis noen andre lurte på hvorfor det var litt flere negative reviews enn vanlig. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Her på forumet er det vel aksjeguden Mammon som burde være tema. Men nok om det.

Hahahah… lukter sørstatene lang vei her

22 plass, blir det topp 15-17 på CE i ettermiddag/kveld?

1 Like

20 plass nå :grin:

5 Likes

Godt at “Lord Of Holes” ihvertfall ga en positiv review!

1 Like

Plats 20 är inte och leka med :smiley: grymt

4 Likes

CE före ARK på listan yeahhhhh… och kommer att klättra upp… kan man ser PS4 försäljningsstatistik?

2 Likes

Nå er tiden for å kjøpe