Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Takk for et fint sammendrag Evil :star_struck:

Altså når den spill kompisen min som var mest dritlei survival spill brukte 40timer i CE i helgen. Og bare digger det. Så er jeg solgt. :smiley:

13 Likes

CCUn är 1300 högre vid samma tidpunkt mot igår. Vore häftigt med en 10k+ CCU på en måndag!

5 Likes

Endring i spillere fra sist lørdag til denne lørdagen og fra sist søndag til denne søndagen. Ganske pen økning til at Funcom fortsatt ikke har kjørt på med PR. :slight_smile:
image

7 Likes

Spillertallene øker fordi spillet har blitt bedre, det er digg.

Kombiner førstnevnte med heftig PR, plakater i butikker og twitch streamere :money_mouth_face: :money_mouth_face:

2 Likes

Har en våt drøm om at CE peaker CCU ATH igjen

2 Likes

Spillertallene i morges snudde oppover igjen 1072 høyere enn forrige mandag. 3647 forrige mandag mot 4719 i dag. Nice

3 Likes

GTS 21. Håller sig stadigt på förstasidan nu

2 Likes

Siffrorna är ännu bättre .

5536 nu mot 3970 samma tidpunkt mot förra måndagen. Nära 1600 skillnad i CCU

1 Like

OM det nu är så att vi tar spelare från ARK så ser det ju väldigt lovande ut. http://technologynews.site/2018/01/02/here-is-the-list-of-the-most-profitable-2017-games-on-steam/

CCU 10k+ på en mandag hadde vært nice!

2 Likes

:slight_smile: Spillertallene til ARK sier jo om hva potensialet til CE er! Bare å klart halvparten ville vært en megasuksess.

3 Likes

Säkert postat förut. Men värt att se igen
image

Ska CE bli lika lönsamt som ARK behöver vi sälja minst 3 mio då CE kostar hälften av ARK

Hvis du tar Revenue/copies fra listen din, så vår du at snittprisen på ARK var 18,5$.

Siden CE skal selges for 40$, så må CE da selge 1/2 så mye som ARK, så 750k med logikken din. :wink:

Anyway, jeg ser ikke helt poenget med den listen. ARK har jo solgt 5+ millioner, så mer lønnsomt enn ARK for en bestemt periode da eller? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Her ser dere hvor ofte Ark har vært på tilbud
http://steamsales.rhekua.com/search.php?term=ark+survival

Blir spennende å se hva CE vil ligge på.

3 Likes

10,40 Forrige mandag 4150
Dagens tall 10.40 5851
Akkurat nå 6203

1 Like

Nå skal jeg ikke rain on your parade her, jeg satt oppe alt for lenge og spilte i natt jeg og. :stuck_out_tongue:

Men husk at noe av det som ødela sist var horder av troll på alle servere, samt ustabile servere. Disse to faktorene er du jo ikke sikret fra nå heller.

Disse trollene brukte mye exploits for å lage skjulte baser osv. Her er det gjort mye, men troll er ikke noe du blir kvitt. Nå skal det sies at folk er ganske vant med at offisiell PvP er “toxic”. Det gjelder både ARK og Rust såvidt jeg vet. Funcom nevnte at CE hadde 400 offisielle servere av 16000 servere totalt. Jeg vet ikke hvor viktige offisielle servere er…

Ustabile servere? Funcom har kjørt en stresstest med 3,5k - 12k samtidige spillere i snart to uker. Mao, så skal serverprogramvaren være greit testet, selv om ikke alt er perfekt. Funcom har også byttet serverhost til en som hoster for betydelig større selskaper enn Funcom.

3 Likes

Nå har de kommet med passe fungerende Rcon også, så server admins har MYE kraftigere verktøy enn før.

2 Likes