Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Fantastisk! Rett og slett geniale minifilmer.

Hvor morsomt er det ikke at selveste Conan sitter og hater livet mens han skrur “Törtur” fra IKEA :joy:

12 Likes

Da vet vi i hvert fall hvorfor de var så fornøyde med sverdet når de viste det fram i dev-streamen. :smiley:

4 Likes

How will you survive in HIS world?

Reklamen lurte meg, iallefall:

7 Likes

WTF ?
Det er det merkeligste jeg har sett på lang tid! Ble rett og slett satt ut her.
Kan definitivt slå begge veier det der :crazy_face: som nevnt over viral potensialet så det holder… Hegnar kommer til å elske å disse dette :joy:

Er det forresten noen her som vet noe om hvor lang tid det tar før du bestiller Collector’s Edition til du får det i posten? Er noen få ting som er fysiske, mens andre er digitale. Vant meg nemlig CE i streamen til Funcom for et halvt års tid siden, men har ikke redeemet det enda hehe…

Der trur jeg jammen jeg hørte startskuddet for Conanhypen!

7 Likes

Hehe. Merk at det kun er snakk om noen veeeldig korte snutter som innleder til minitrailere om henholdsvis bygging, utforsking og slossing i spillet.

Det er altså 3 separate tillegg til hovedtraileren - som er den første du får i fleisen.

Genial måte å skape ekstra oppmerksomhet på og gå viralt. Har jobbet i PR-bransjen selv og kan ikke se noen bakside whatsoever :slight_smile:

De som måtte finne på å kritisere dette vil bli ansett som 100 prosent surmaget og humørløse! Noe som i og for seg inkluderer Hegnar :wink:

Mon tro om @antzzo har besvimt av hype enda :sweden:

7 Likes

10480 koser seg med CE

Jeg bestilte på Game Stop, jeg tenkte å stikke innom på tirsdag å hente det.
Tror ikke det var alternativ å få det hjemsendt fra de.
Hvor har du bestilt? Ingen skal vel få noe som helst før tirsdag?
Blir noen spennende uker dette😀

1 Like

Skjønner! Jeg ser nå at jeg har blingset og ikke fått Collectors Edition, men Barbarian Edition som selfølgelig er noe helt annet :roll_eyes::roll_eyes: Jeg var med i en trekning på Twitch da de hadde en devstream for lenge siden. Men da hadde jeg allerede en kopi :nerd_face:

1 Like

Det där är ju fantastiskt utställningsfönster! :grinning::+1:t2:

Är på semester men det kanske jag ska fortsätta med :smile::cocktail:. Hypen ser ju ut att ha startat för fullt i alla fall!! Sjukt snyggt jobbat, Funcom :video_game::love_you_gesture:t2:

4 Likes

Finner ikke reklamen på ps-store siden :thinking:

Det er sikkert noen på forumet så har snekret sammen noe på fritiden, og sier det er trailer fra Funcom :wink: for å skape hype

4 Likes

Du må inn på PS-Store via en PlayStation :slight_smile:

Få (ingen?) handler på nettversjonen.

1 Like

Vil se reklamen

Det forklarer koffor eg ikke fant videoen. Funcom har å dele på godsakene på youtube :star_struck:

1 Like

Er det kun mot playstation de markedsfører stort, og noe roligere på pc og xbox siden dette har vært releaset en stund?!

The Forest, konkurrent som gikk ut av Early Access 30. april. Prisen gikk dag også opp fra 15$ til 20$:
image

Før launch hadde de 30-40 reviews pr dag, etterpå 500 og 700 og ligger nå som #5 på GTS. :slight_smile:

8 Likes

En kamerat av meg hadde sett ikea conan reklamen på tv før i dag, rundt kl 18.00

10 Likes

Vilket land och kanal?