Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nå er CE en av de anbefalte spillene på forsiden av steam. Er også inne på bestselgerlisten på forsiden der!

1 Like

Vilken sida pratar du om?

Fikset

Trodde du menade någon annan sida. Den har legat på första sidan i några veckor nu. Pendlat något mellan första och andra sidan. Det har också legat uppe under rekommendationer ett tag också. Välkommen in i matchen @Celestar :grin::wink:

Nei, den har ikke ligget på førstesiden før. Om du ser på steam sin side så er det flere faner der. «New and trending», «bestsellers» etc
CE ligger på bestsellers. Det har det ikke gjort på veldig lenge.

Er fullt klar over at den har ligget på førstesiden på GTS lenge!

Anbefalte er personlig. Tidligere når jeg sjekket i anonym fane, så fikk jeg ikke opp Conan Exiles der. Det gjorde jeg nå. :slight_smile:

1 Like

Fått upp den flera gånger när jag använt olika ip adresser så den verkar inte personlig i mina ögon😊

My bad i så fall. Den enda sidan jag hittar är globala bästsäljare. Skicka gärna en länk på bestsellers.

Så det på steam når jeg var inne å spilte i stad. Skrudd av pcen nå. Selger iallefall en del spill om dagen

Underholdende episode :blush:

2 Likes

Kommentar til videoen ovenfor:

Hey man, love the videos. I actually got the game last night because I’ve been watching your gameplay. Much support from me.

7 Likes

Satser på at det er flere slike

1 Like

Fortfarande en solid 1a plats på pre orders i Asien👍

11 Likes

kjenner ikke nettsiden, har du gravet frem noe tall på trafikk på siden?

1 Like

Ca 1,5m, https://www.trafficestimate.com/play-asia.com, så 2,5% av Steam. :slight_smile:

… selv om jeg ikke helt stoler på trafficestimate da :stuck_out_tongue:

2 Likes

Blir CE å finne på sånne oversikter etter hvert?

1 Like

Garantert :wink:

2 Likes

#17 GTS - kommer til å krype nærmere topp 10 ila. helgen.

6 Likes

Google trenden for peaken denne fredagen målt mot forrige fredag er ca 44% høyere.

23 Likes
  1. plass på GTS
13 Likes