Sover best med under 30k aksjer . Ikke sikker på om vi har sett 19,XX for siste gang enda
Tradisjonelt sett er det lurt å selge på release i Funcom. Tradisjonelt sett har Funcom levert spill av for dårlig kvalitet. Det er naturlig å tro at mange er opptatt av tradisjoner, uten noen formening om inntjening, plassering eller annet tjafs. Jeg vil tro disse har solgt i dag. Men, i tradisjonen tro kommer en vanvittig oppgang ila morgen som følge av resultater. Det ser bra ut dagen før.
Forskjellen fra nå og ved EA så tror jeg de fikk en boost av gamle AoC fans og de som digger Funcom, det er noen av de. AoC solgte hvis jeg ikke husker feil 1.6m før det ble gratis og hadde borti 2.5m eiere. At noen tiprosenter av disse kjøpte ved lansering ser jeg på som sannsynlig, derav boosten. Den gang var ikke CE klart, det blir begynner det å bli nå. Det ses også på reviews som er jævli bra om dagen.
Det er tungt å sitte å se på at kurs går ned slik som i dag, ingen tvil. Men det blir litt som å si at en biff smaker dritt når du tar en bit før den er stekt i deilig smør krydret med pepper og salt. Resultatet like etterpå er verdt å vente på.
De er nede. ALl private servers !
Den va på 11 men verkar då ha klivit tillbaka till 12. Sinnessjukt bra ändå. PS4 försäljningen kommer bli magisk dock💪
Er kun ned 5% i dag. Ingenting det!
#Ødelagt-av-krypto
Tenk på de stakkars som hadde SL på 19,90 da
Som må kjøpe tilbake 1kr dyrere imorgen ;D
1 krona dyrare? Nä, det ska dem inte få. Vi ska högre😉
Öppna högre dvs!
Ja de er heldige om de får den for 20,9
Jeg kjøpte fattige 1k aksjer på 19.90 i dag, ok det også innimellom kurs. Regner med jeg blir noe distre på morgen dagens kurs også.
hah, jeg kjøpte lille 290 aksjer, kan ikke alle være store fisker
De store har vært små med mindre deres forfedre har vært dyktige, men det teller ikke
DO NOT LISTEN TO A SINGLE NEGATIVE REVIEW! Most of these negative reviews are ALL the same and just a bunch of cry babies over the tinest detail. I hesitated on this game months back before the update and I can understand then why this game was questionable. I watched youtube videos for almost a full week and constantly read reviews before buying…
BOY am I glad I bought this game! This is by far the most exciting and fun survival game I have played!! The combat is absolutely fun (music theme combat is always awesome), surviving actually makes sense in this game. Going out and gathering exactly what you need, while keeping in mind all the other ideas you have. Within the first 10 minutes of the game I didnt realize a sandstorm would kick your a** and I had to hurry and build a house to prep for the next one. Then I had to prepare for combat as I ran into an NPC camp and I wanted to pillage and plunder. Some dipsh*t got into my base and stole my stuff so I had to build a fort in order to counter thieves, while still building up my inventory/base!! All of this and much more and to me THATS what a survival game means.
This is not some game that will hold your hand and guide you. No. You are a man/woman, in a world of any possibilty…YOU figure it out. YOU survive. If you need to be babysat and taught how to play a game then theres Hello Kitty Island Adventures or WoW.
Get this game and enjoy!!
Jeg tror han her anbefaler spillet til venner/bekjente.
Vilka här inne kommer vara vakna inatt för att följa GTS listan?
Må være som en skrekkfilm å se mest solgte spill på Steam i morgen.
Plass nr 7 nå på GTS.
Nydelig.
Totalt litt over 2000 seere på twitch. Ikke mye å skryte av, men kommer til å mangedobles om Lirik og gjengen streamer imorgen
Det er bekreftet at de skal streame CE imorgen.
Nice! Hvor mange streamere har de på en grei dag da?
Er iallefall 3 som er bekreftet, ALle av god størrelse