Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Har Funcom endelig truffet “innertieren”?

CE virker å få megabra omtale nå, og gamere koser seg med spillet. Med full klaff på alle plattformer vil det gi store penger i kassa. :muscle::heart_eyes:

1 Like

Ja, og med særdeles godt humør tross den kjedelige posisjonen, asp fisalgo og TA maset jeg med flere har kommet med. @PDX burde hatt et badge for slikt! Du er vel unt en jev profitt, det er sikkert :moneybag:

1 Like

Dette bør være overskriften på Hegnar.no en av dagene!

1 Like

Alltid fint når vi gjør kroner på børs!

Planen har hele veien vært å hente ut million #1 i dette papiret. Da må man satse, kjenne caset og stå i stormen.

Litt meme-magic gjør veien lettere :mage:

6 Likes

Jeg mener Funcom 2.0 fortjener litt heder, ros og kred. “Litt” er et understatement.

Underliggende faktor er et team av folk som har stått løpet og ser ut til å ha rodd det hele i land med kun EN annonsert utsettelse.

Såvidt jeg skjønner har de satt skapet på plass hva gjelder meningen med Early Access og redefinert begrepet tilbake til hva det skal bety.
Jeg har latt meg imponere over hvilken oppfølging de har gjort overfor spillerne og communitiet.

Gratulerer Funcom, i morgen kan dere virkelig sprette champisen og slå dere løs!

12 Likes

Eller en traders approach. Satse, kjenne caset og forsøke å utnytte stormen.
Alt etter hva som gir best nattesøvn :slight_smile:

Siden i går, så har søketrenden gått opp med 50% for Conan Exiles. For Conan Exiles PS4, så er økningen på 150%.

14 Likes

Jeg sitter faktisk å kladder en mail til finans pressen, hvor jeg tenker å belyse dette, -at vi nå med stor sannsynlighet står ovenfor et aldri så lite Norsk gaming eventyr. Det er ikke hver dag et lite Norsk selskap hevder seg i verdenstoppen.

Selskapet har med god grunn fått mye dårlig presse de siste årene, nå er det dags med god presse. Det har de fortjent!

Ta gjerne innspill

10 Likes

Og med det innlegget slo hype alarmen til pdx inn :joy:
På tide å roe seg ned kanskje :sweat_smile:04

7 Likes

#6 :star_struck:
22

11 Likes

Du glemte å få med deg spillet som nå er #7, er i samme sjanger og gikk ut av EA for 8 dager siden!

4 Likes

EA spill er såå 2017 :smile:

1 Like

#5 :joy: :money_mouth_face:
53

6 Likes

NÅ SKJER DET!

På Discord er Fred Malmberg med og spammer F5 :joy:

5 Likes

Ja, dette er rimelig sykt!
#3 XBOX

9 Likes

Topp 10 Amazon!:sunglasses:

4 Likes

Plats 10 på Steam nu med det nya priset. Dock har vi inte fått upp någon banner ännu. Trodde den skulle komma inatt men kommer nog kl 13 då. Tror vi kan gå ner några placeringar till innan dess.

Wow! Og Ce har nå hoppet 2 sider fram på Ps-Store !

2 Likes

Den sidan ligger efter 2-3 dagar med i US och uppemot en vecka i Europa

2 Likes

Vil ikke dato på spillet bli endret ila dagen også ?
Den er endret da The Forrest gikk ut av EA

4 Likes