Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det har vi, sjekk Tekinvestor CE server tråden.-

Den er ikke patcha enda, tror jeg.

PS4 digital store US klättrar CE våldsamt nu. Bär med er att sidan släpar 2 dagar. Plats 45 för 2 timmar sedan. Nu plats 30

Alltså plats 30 i SÖNDAGS

40 miljoner aktiva kunder. Vad står den då idag???

6 Likes

Noen som husker hvor mange twitchseere CE peaket på ved EA launch? Fant et bilde med 158k seere i en tråd her, men mulig det gikk enda høyere?

EA logoen er borte på pc versjonen av spillet.
Det er 110 Offisielle (11:00) servere som betyr 4.400 spillere, alle er vel å merke låst til 13:00 antar jeg:)

Kan bli trangt på de serverne der, men de har vel muligheten til å sette opp noe mer om det blir megasuperawesome hit?

De kan finnas flera hundra spelare per server men max 40 samtida spelare

1 Like

Det funket gull når jeg spilte nå ! Så det var mange asiatere der også…

4 Likes

:joy:

De kan sette opp uendelig antall.

Det skal være 255 klokken 1300.

2 Likes

strålende:)

Eg ser det finnes PvP-Fast servere. Skulle ikke de droppes?

Officials er enda ikke ute/oppdatert. Kan være gamle servere du ser?

Ny info fra Facebook:
image

3 Likes

De er oppdatert å står med passord.

TV2 Nyhetskanalen nå for de som vil/kan se!

Conan Exiles PS4 er allerede på peaken satt i natt.

Det samme gjelder den generelle trenden, er opp 40% siden søndag kveld. Vanligvis er tirsdager 30-40% ned, ved peak. Sammenlignet med kl 09 søndag, så er vi nå 100% høyere. :stuck_out_tongue:

Det tar et par dager før oversikten blir oppdatert, Hvis man bruker tallene ovenfor til å justere, tipper vi ligger på 30-60% av peaken ved launch sist, når CE hadde 158k viewers på twitch.

2 Likes

Gjør opptak!

1 Like

Fikk ikke sett - hva ble sagt?

Noen dårlige reviews på steam, men er bare Chinesere som klager på lockout / no nude :stuck_out_tongue:

Opptak skal deles, bare noen forteller meg hvilken måte som er den beste å dele en video her er :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes