Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Forsokte du aa kjope fra Gamezone?

En del negativa reviews som kommer in nu och klagar på för få region baserade servers. Sydamerikaner osv

1 Like

Skuffet over at ikke Funcom er forberedt her… Må fikses ASAP :angry:

Ingen unnskyldning for å ha for lite serverkapasitet.

6 Likes

Nei, burde jeg det? Googlet bare og bestilte hos de som kunne levere. Bare 970 kroner, inkl stipulert moms…

1 Like

Plats 7 nu på steam

3 Likes

Kun ja.

Det skal ikke være mulig… dette hadde de kontroll på. Det burde tatt 10 min å fikse…

Jaaaaa. Nu är de även Featured på pS4!!!

3 Likes
5 Likes

spilte siden launch, spillet var perfekt. blir spennende å se etter hvert som folk bygger større og mer, men fungerte helt perfekt nå

Ligger ikke noe ute på Featured New PlayStation®4 Game Releases her:

Dette burde de ta seg råd til

Man vet jo at giganter som Blizzard og EA har slitt med server kapasitet ved nyreleaser. Så den balansen er vel ikke så lett, men likevel synd at vi får en repeat fra i fjor

Vet ni vilka problem den här snubben pratar om? Har ni läst om något mer? Alltså han längst ner, “Please stop the crashing asap guys. Wanted to get off to a good start but it’s every 10 seconds it crashes :(”

Är det Xbox han menar tror ni?

merkelig hvis det er PC i hvert fall. jeg har spilt i over tre timer, null DCs

1 Like

Ja, antar det… Xbox fortsetter å slite. Vi må bare håpe PC og PS4 er stabilt. Ser ikke så verst ut enn så lenge der.

Nei egentlig ikke.
Du som kunde skal jo selvsagt faa den varen de paastaar de kan levere. Men det var slik at den dagen da noen her inne stresset med at CE var utsolgt saa fant jeg den kun til salgs paa Gamezone, og naa har begge kopiene blitt bekreftet sendt til mottaker adresse.

1 Like

Dom är på hugget iallafall och verkar snabba med att fixa grejer. :smiley::pray:

6 Likes

En god del mer negative reviews i dag, alle utenom ett var på noe annet en engelsk. Tipper mye av problemet er mangel på servere i land Funcom ikke har markedsført seg direkte i.

Kan føle smerten til de som ble skremt bort på 20 blank på fredag.

6 Likes