Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

1 Like

Var noen som skrev at multiiplayer er litt bugga. Løsning var å spille singelplayer 5-10 minutt, så prøve multiplayer igjen.

Er kanskje ikke så høyt oppe på GTS, men er i stedet på den beste spotten på Steam i stedet. :stuck_out_tongue:

Btw, grunnen til at vi sjekker på GTS i stedet for top seller er at da legger Steam sammen omsetningstallene for oss osv. Den er like herlig på alle de lokale bestselgerlistene (er #10 i Norge). Som er der CE skal ligge for å generere gratis PR. :slight_smile:

2 Likes

Er det ikke naturlig at salget vil dale litt den dagen det stiger i pris?

var jo litt rart at den datt fra #6 da , og da var allerede prisen økt

Eller tenkte du generelt? :slight_smile:

Det er nok en steambug.

1 Like

Da har jeg Collector Edition på vei fra Amazon i UK, samt fra Game Stop i Norge😂
Da kan jeg åpne den ene👍

4 Likes

Nr 25 nå Bugg over

1 Like

Ja, generelt. At CE ligger på #48 er knallbra på en således dag :wink:
Edit: #25

Strax 1 :1st_place_medal:

Ja, det virker som om at salgstallet til CE ble nullet ut, slik at det startet å klatre fra bunn. var på 163. plass en stund, så 48. nå 25. Snart på topp 10 igjen :+1:

Alt utenfor topp 5 i dag er bajs

4 Likes

At CE ligger på 48 på launch dag er ekstremt dårlig, men mest sannsynlig er det bug med steam. Øker nok opp igjen til 5. plass etterhvert vil jeg tro

1 Like

Kan årsaken være forsinkelse slik at det man så nå var det som faktisk skjedde tidligere i dag ved launch?

…litt upresis sagt… :wink:

1 Like

Næh, GTS er rimelig realtime :slight_smile:

1 Like

Ok, men de må jo benytte et timeframe? Hvor stor tidsmessig periode er det de måler realtime?

Steam är inte realtid, den vikta över senaste dagen typ, så Conan har nu lite att ta igen då de verka nollställt poängen iom Releasen vid 18 tiden. Dock tro jag 80% av viktningen är inom senaste timmen så vid 19.00 tiden bör de kommit fatt lite

2 Likes

kan vi gå tilbake til reviews på PS som tidligere var nevnt kræsjet? Det er mer bekymringsverdig.

Jeg har spilt pc på en uoffisiell server og det fungerer som en drøm.
De 5K som er inne på offisielle tror jeg gir beng i at det er for få servere atm.

1. plass nå!
1 Like

På Facebook gruppen for conan exiles PS4 så virker det som om spillet går smooooooooooth. Noen klager her og der, men det er det alltid

6 Likes