Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Kunne ikke se at denne var postet enda?

4 Likes

Det er snakk om en økning på 25%. Ser noen sier det lagger litt når serveren er full. Tror det er lurt å holde det på 40 foreløpig. Bedre at folk er misfornøyd med at de ikke får spilt fordi serveren er full enn at de er misfornøyd med mye lag og disconnects.

4 Likes

Noen som husker hvor lenge ce lå helt i toppen ved ea launch? Mener å huske at den falt tilbake over natta og hentet seg inn utover dagen en periode, men husker ikke om det var lenge etter launch?

Hvor mange PvE-C servere var det som ble konvertert, og hvor mange nye ble satt opp?veldig bra at Funcom ordnet opp. Jeg tror de kommer styrket ut av dette.

Jeg synes det er rart at g-portal bruker så lang tid på å spinne opp nye servere. Det burde være gjort på minutter. De bør ha ferdige images med templates klare. Men sikkert noe jeg ikke har gått med meg

Er det ikke tom for servere da ? Er ikke det hele problemet.
Ble skrevet her i dag tidlig ihvetfall…

Det er både tom for servere og i tillegg var det PvE-conflict situasjonen… Nå er det bare serverkapasiteten som er problemet

Leser kommentarane om at pve-c ervers kommer tilbake…
“Sinde 3 timer siden
Not like this. So we wasted all this time playing on these servers? Why not just turn the old ones back to PvE Conflict and be done? No need to open new servers. :/”

Det er snakk om EIN dag, disse folka tåler jaggu lite… Skal vel uansett legge igjen hundrevis av timar her, haha

4 Likes

I går stoppet det på 33708 nå er det 36159 enda 2,5 t til vi sannsynligvis dropper igjen

7 Likes

Når man ser stemningen her, så lurer jeg på hvordan stemningen er på forumet for aksjonærene til WWO partners LTD som ga ut Wild West online.

15% positive anmeldelser og ikke inne på topp 100 spilte

De ligger som nr 6 som solgte spill nå.

6 Likes

HVAAAA går det an å selge masse spill uten å ha 95 % positive anmeldelser??? ¨

Det skal jo ikke være mulig det!!

4 Likes

#6 plass selger nesten ingen kopier duhhh…

Kun #1 plass som selger nevneverdig :grin:

Ja, det er klart.

Alt under #1 plass GTS og 99 % positive reviews er en DUNDRENDE fiasko. SELG ALT.

Her er forskjellen :smile:

7 Likes

En ting jeg ikke har sett noen nevne, som er litt merkelig. Å slippe spill på tre platformer har en kanibaliserende effekt i forhold til å slippe på en plattform. 98% av gamere velger EN plattform.

Hva ville du valgt? Jeg tok PS4

Andy er på ballen ang negative rewiews pga PvE contest serverne.
image
image

5 Likes

Dette har nok sammenheng med at de vil selge så mange spill som mulig til så mange spillere som mulig.

image

10 Likes

:rocket: :first_quarter_moon_with_face:

14 Likes

Dæven så kult!

Tror du misforstod. Det er selvfølgelig riktig å lansere på alle plattformer.
Det jeg mente er at selv om de kanskje selger mindre på steam nå enn ved EA betyr ikke at de ikke selger like mye totalt sett