Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

1070Ti funker fjell @60 fps med alt på max. :slight_smile:
(1920x1200)

Ser ut som om serverkapasiteten er helt sprengt. Rett og slett ikke plass til flere spillere :neutral_face:

1 Like

Dette går jo veldig bra :slight_smile:

Tror det kommer en guiding fra Funcom om ikke så altfor lenge. Hovedsaklig fordi godt salg kan være lurt å bruke som markedsføring. For å få en boost i momentum tror jeg de vil bruke salgstall i kombinasjon med melding om at de satser på videre utvikling av spillet. Nytt kart (som også sannsynligvis vil være lettere å implementere mounts på), mounts, settlement system, sorcery, cash shop, DLC. Her har de mange muligheter.

2 Likes

Hmmmm, vet ikke om jeg skal le eller grine…

1 Like

Her får jeg til å bestille server om det er ønskelig. Dere kan jo prøve selv, både ps4 versjonen og xbox. mer offiicals til uka.

7 Likes

Da har de åpnet opp for private servere igjen. Det er nice.

1 Like

Tror jeg skal le av den teite påstanden. Det rulles ut servere fortløpende og G-Portal har nå åpnet for at man kan leie private servere igjen.

4 Likes

Kjøpte Conan Exiles: Collector’s Edition (PS4) fra amazon nå :slight_smile: ble nesten 1k

14 Likes

Da er vi på gts#2 :slight_smile:

20 Likes

Oppe på #2 plass igjen nå :smiley:
https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers

10 Likes

Det var tidlig på kvelden :money_mouth_face:
Lurer på hvor mange kopier en 2 plass på Steam i Mai måned selger i døgnet?

7 Likes

Helt konge!

1 Like

Og ikke minst en bra plassering på en lørdag kveld kan jeg tenke meg! Morro!

Skogens konge varsler Okse…Hmm :thinking:

2 Likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Han her likte CE.

A stripper, a chef and a taskmaster are dancing on my table. Near a room full of angry trapped Dafari cannibals. I’m naked and running circles around my house.

You’re god damn right.

5 Likes

Giantwaffle streamer ce I kveld, see set ut til

3 Likes

Jeg tror han digger spillet. Synd Lirik er han som har alle seerene. Men det hjelper med de 7100 han også har.

4 Likes

Forann Ark antall spillere :grin:

5 Likes

Jeg tror også han digger det. Han spilte det jo mye ved ea. Jeg synes det er bedre å se på han enn lirik. Greit at han har 7100 som ser på ca nå ja

1 Like

Slo meg at sist jeg så på han hadde han 5k.

Nå aner jeg ikek hva som er standard for han , men hadde ikke gjort noe om han overtok lirik sine 30k seere.

3 Likes