1070Ti funker fjell @60 fps med alt på max.
(1920x1200)
Ser ut som om serverkapasiteten er helt sprengt. Rett og slett ikke plass til flere spillere
Dette går jo veldig bra
Tror det kommer en guiding fra Funcom om ikke så altfor lenge. Hovedsaklig fordi godt salg kan være lurt å bruke som markedsføring. For å få en boost i momentum tror jeg de vil bruke salgstall i kombinasjon med melding om at de satser på videre utvikling av spillet. Nytt kart (som også sannsynligvis vil være lettere å implementere mounts på), mounts, settlement system, sorcery, cash shop, DLC. Her har de mange muligheter.
Hmmmm, vet ikke om jeg skal le eller grine…
Her får jeg til å bestille server om det er ønskelig. Dere kan jo prøve selv, både ps4 versjonen og xbox. mer offiicals til uka.
Da har de åpnet opp for private servere igjen. Det er nice.
Tror jeg skal le av den teite påstanden. Det rulles ut servere fortløpende og G-Portal har nå åpnet for at man kan leie private servere igjen.
Kjøpte Conan Exiles: Collector’s Edition (PS4) fra amazon nå ble nesten 1k
Da er vi på gts#2
Oppe på #2 plass igjen nå
https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers
Det var tidlig på kvelden
Lurer på hvor mange kopier en 2 plass på Steam i Mai måned selger i døgnet?
Helt konge!
Og ikke minst en bra plassering på en lørdag kveld kan jeg tenke meg! Morro!
Skogens konge varsler Okse…Hmm
Han her likte CE.
A stripper, a chef and a taskmaster are dancing on my table. Near a room full of angry trapped Dafari cannibals. I’m naked and running circles around my house.
You’re god damn right.
Giantwaffle streamer ce I kveld, see set ut til
Jeg tror han digger spillet. Synd Lirik er han som har alle seerene. Men det hjelper med de 7100 han også har.
Jeg tror også han digger det. Han spilte det jo mye ved ea. Jeg synes det er bedre å se på han enn lirik. Greit at han har 7100 som ser på ca nå ja
Slo meg at sist jeg så på han hadde han 5k.
Nå aner jeg ikek hva som er standard for han , men hadde ikke gjort noe om han overtok lirik sine 30k seere.