Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

41478 peak i dag, ganske bra etter patch…:grinning:

5 Likes

Jeg spurte også om dette. Da fikk jeg beskjed om å ta det jeg fikk, hva søren jeg drev luska rundt for klokka 3 på natta og å ta med meg stigen og fjerne meg fra eiendommen ellers kontaktet de politiet.

Lesson learned, ikke bank på vinduet til Joel for å spørre om sånt.

5 Likes

Exciting news from the Funcom team: We’ll be adding up to a total of 300 more official servers during the next few days. That covers all regions and all platforms! We are also introducing PvE Conflict servers for both South America and Oceania.

Development wise, we are still focusing on performance improvements and crash fixes. Additionally, we’ve started looking at QoL improvements, suggested by you, the community. You can expect to see some of those on TestLive fairly soon!

1 Like

Tapt sak? Hva mener du? Har vært inne på xbox mange ganger i dag og der er det folksomt for å si det mildt (!) :heart_eyes:

2 Likes

Det var en spøk :slight_smile:
Men er vel egentlig PS4 som er i #3XXX-serien, så den spøken ser jeg nå er basert på en feil i posten jeg refererte til :stuck_out_tongue:

At PS4 selger mye, vet vi. Dette tyder jo på at de selger veldig mye.

3 Likes

Ok :ok_hand:. Har imidlertid sendt mange mailer og laget tråder på funcom-forum for å prøve å hjelpe de med ustabiliteten / crashingen… :wink:

3 Likes

Hvor mye solgte ARK på PS4, de første par måneder…? :grinning:

4 Likes

Så fremt CE holder topp3 sammen med GOW og spill a la Far Cry 5 - hvorfor skulle vi ikke selge 50 prosent (~500k) av ARK første måned?

4 Likes

“I think, going into it, we felt it wasn’t worth it because it would be a big risk. But, in a way, the game being so successful digitally made retail almost less scary to us”

“But the retail release all around the world has gone way better than we expected. We did not, I think, anticipate in the first month that we would be selling so many copies considering that the game had already sold almost 10 million copies digitally… I think we did something like 500,000 units in the first month or something. We also just recently launched in Japan and that went way better than expected. It was the number two game in Japan behind Mario. And it was the number one PlayStation 4 game in Japan.”

Ser absolut ikke dumt ut dette

10 Likes

Det der er sweeeeet

Har god tro på at ce vil slå an i japan. Blir kanske litt hype i forkant?

3 Likes

Ja jeg også. Mener jeg har hørt at Japanerne er opptatt av at ting er populært i andre land før de selv blir interesser, det er jo Ce :blush:

175k views på 18 timer :slight_smile:

9 Likes

“Big in the dick I am”

Dette klippet er det mest avspilte klippet på twitch denne uken. Nesten 500k på 3 dager

20 Likes

Joel: I’m not really allowed to discuss it in detail yet, but there are plans in place and parts of the team are already hard at work on new stuff.
:heart_eyes:

11 Likes

Ikke bare det men japanere er generelt seksuelt «perverts» så de kommer til å elske spillet pga genitalier :joy:

Kommer garantert sånn japans sensur ting :smiley:

1 Like

Dags för en ny global-local top-seller list! Dvs vilken placering CE har i olika länders “top sellers”-lista:

Australia: 2 +57
Belgium: 7 +70
Brazil: 15 +18
Canada: 8 +9
Chile: 4 +17
France: 13 +3
Germany: 4 +9
Hungary: 4 +19
Irland: 4 +20
Italy: 10 +164
Poland: 36 -20
Russia: 17 +12
Spain: 6 +5
Sweden: 5 +32
UK: 8 +14
USA: 3 +13

Nu med hur många placeringar de har ökat (eller i ett fall minskat) sedan för 2v sedan.

16 Likes