Egentlig ikke, han er fra Østerrike, mulig han snakker slovensk eller ungarsk
I følge google trends er Tyskland det landet med størst interesse etter Norge så det er sikkert lurt å satse ekstra her
Har du hørt på aksenten hans?
Mange tyskere på servern min, de blir ofc kalt nazier når de angriper folk
CE PS4 Har vært utsolgt på Amazone siden like etter launch, noe som har resultert i at CE ikke ligger på topp 100 lista. Har irritert meg over at det har tatt så lang tid å få nye spill, men nå ser det endelig ut som om det er noen på vei til den 21 mai. Blir gøy å se på hvor fort CE blir å klatre på topp selger listen.
Du vet de snakker tysk i Østerrike eller?
That they do.
Yay…
Yes, derfor jeg unnlot å skrive det ️
Betalte for to stykk CE special edition til Gamezone og skrøt av det også her inne.
Stor skuffelse få det viser seg at da de skulle sende ut så hadde de bare en pakke. Står ingenting om noe restordre.
Er det noen som vet om Special Edition kan tenkes å komme i flere opplag?
Greit nok at det kalles Limited edition, men det får få være måte på.
Conan var 3a inatt på Steam
Nu GTS#6… og lå #3 i nat og næsten samme placering siden 8.maj (har dog været op at runde #2 om natten)… Og gode placeringer på Ps4 og Xbox… Det må alt andet lige være noget af det bedste Funcom nogensinde har præsteret
Xbox placeringar (digital store): () = placeringar från igår
Spanien - 4 (-)
Tyskland 4 (5)
Frankrike - 5 (4)
Australien - 6 (6)
Italien 6 (-)
Nederländerna 6 (-)
US - 8 (6)
Kanada - 8 (9)
UK - 11 (10)
PS4 (digital store)
US - 1 (1)
Tyskland 1 (1)
Spanien 1 (1)
Frankrike 1 (1)
Australien 1 (1)
Kanada 1 (1)
Nederländerna 3 (3)
UK - 5 (5)
Italien - 5 (5)
Ser rätt bra ut PS4 är nog inte uppdaterat ännu eller så är de samma placeringar fortfarande
Har vi noen formeninger om en 1plass ps4 selger bedre enn det vi gjorde på PC ifjor når vi lå på 1 plass?
Vanskelig å si. CCU er lavere enn på PC i fjor,men mange flere kan spille offline enn på PC.
Antall reviews kan gi en pekepinn,men igjen usikkert.
Jeg tror ikke en 1. plass (i alle land)er verdt like mye som på PC i fjor, men 100% sikker er jeg ikke.
Forhåpentligvis gir funcom en oppdatering om salget på kvartalsrapporten som kan gi oss svar.
Hvis salget var like bra som i fjor på PS4 tror jeg funcom ville meldt det. CEO fortalte at salgstall ville de ikke melde hvis ikke de var ekstraordinære (tror det var ordet han brukte) på investor-presentasjonen hos funcom.
En 1. plass på PS4 betyr gjerne ikke like mye som på Steam fordi retail er 30-50% av salget og fordi det er en førsteplass pr land. Mao, du må klare en førsteplass i nesten alle land for å kunne sammenligne med en førsteplass på Steams GTS.
Men nå er det xbox, ps4 og pc. Totalt blir salget bra selv om spillet ikke skulle selge ekstremt bra på PS4 eller PC.
Jeg er enig, og om det ikke solgte like bra på alle plattformer første uka som det gjorde i EA første uka, så falt salget veldig av etter den første uken av EA. PS4 og Xbox salget ser fortsatt ut til å være sterkt. Jeg hadde ikke vært overrasket hvis salget etter de fire første ukene var rundt EA-salget. Prisene er jo vesentlig høyere nå, men noe av dette blir brukt på reklame. På den andre siden, så betaler de effektivt sett bare halvparten så mye royalty for Conan IP-en.
Ikke glem at spillet selges for $50 noe som gir ca. 25% høyere inntekter per solgte spill enn ved EA.
At salget har passert 320k for alle plattformer siden full release er jeg rimelig sikker på (tot 1.320.000 ++).
Høye forventninger har du iallfall ikke @Christian
320k på 4 uker på alle plattformer høres for meg usannsynlig lavt