Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Skulle ikke forundre meg om det ble tilbud ned til EA-pris eller litt over.

1 Like

[

Spillertall forrige mandag 05.50 var 20100

I dag 19731 bak med 369.

Spennende å se hvordan dette utvikler seg utover dagen.

Oppdateres rundt kl. 12-15-18 og utover kvelden.

Edit: kl 12.00 oppdatering

Forrige man 19218. Denne, 25001. Økning med 5783. CE puster lørdag i ryggen som hadde 25308.

Edit: kl 15.00 oppdatering

Forrige mandag 24802. Denne, 32293. Økning med 7491

Lørdags tallet, 31792 som gir 501 flere i dag

Edit: kl 18.00 oppdatering

Forrige mandag 34645. Denne, 38048. Økning med 3403 Forrige mandag haler innpå. Dette har nok med att Tyskland hadde fri i dag og dermed begynte å spille noe tidligere enn vanlig. Men det blir en knalldag uansett.

Lørdagstallet 38478, den er da foran dagen i dag med 430.

Edit: kl 21.00 oppdatering.

Forrige mandag 43015. Denne 41737. nedgang med 1278 stk.
Vi er helt likt med lørdagstallet, men denne tar oss nå på slutten fordi folk slutter å spille noe før i kveld grunnet jobb i morgen.
Om en halvtime runder vi toppen og da gleder jeg meg til grafen til @Evilfreud
Toppa på 42145. :+1:
Opp på 3 plass på Steam, etter att salgs spillene droppa. :moneybag:

8 Likes

https://twitter.com/ConanExiles/status/998570565035266049

Today’s patch addressed some of the crashes that you have been experiencing. It does not address the common chain crashing issues you have reported to us. Reproducing these is proving difficult and debugging is unfortunately time consuming. We do hope to have a fix for these soon

Oversatt til godt norsk:Vi får ikke til å reprodusere denne bugen (bugene) og dermed er det svært vanskelig (nesten umulig) å fikse den. Synd for funcom og spillerne som er plaget med dette her. Men for mange fungerer spillet ok. Det er det positive.

2 Likes

Kan hard reset være løsningen på Xbox? Det er jo litt typisk MS å måtte reinstallere innimellom

3 Likes

Plats 3 på Steam :sunglasses:

4 Likes

Jeg har løsningen. Kjøpe noen av de xboxene som kræsjer direkte fra spillerne til overpris eller bytt dem med nyere xboxer. Og begynn debugging på disse konsollene. Da burde man fått det til å kræsje i debug-modus av koden og da ser man fort hvor det kræsjer. Genialt eller muligens ikke…

7 Likes

Er det ikke å forvente at spillet nå er bugfritt ?
EA er jo over ?
Noen som kjøper spill nå blir vell tydeligvis skuffet ?

Ca 75-80% av PC spillerene er fornøyd. PS4 virker også ok, det er X-Box som noen sliter på.
Den nyeste utgaven har ikke problemer.

2 Likes

Software er aldri bugfri. Det er for mange variable med hver enkelt maskin. Hvilke. Hardware-versjon og software, og hva som er installert fra før. Man klarer ikke ta høyde for alt . Alle store softwareleverandører har bygd.

1 Like

image

Meget bra graf, er ikke supertydelig her, men denne mandagen blåste ALLE mine forventninger iallefall.

19 Likes

En ser jo det her på forumet, enten sliter en med android, PC, iPhone eller så går alt bra. Ikke bare bare…spillene er jo noe mer komplekse, og så er vel konsoller og PC er fulle av allslags søppel i tillegg. Feks Ark og annet tull :wink:

6 Likes

Cohh har falt hardt for Conan :money_mouth_face: Blir full dag med Conan i morgen også!

26 Likes

Fytti, han er jo helt i ekstase over spillet :grin:

6 Likes

Legg på en linje til på grafen som viser Conan Exiles minus EA? :slight_smile:

8/10 fra LevelUp

5 Likes

#8 mest spilte i verden på steam. Det har skjedd flere ganger tidligere denne uken, men det er like rart å se hver gang.

6 Likes

Conan oppe på 3 plass på GTS, nå kl. 00.25 :rocket:

Dette er langt over mine forventninger :grinning:

7 Likes

Og selger mest i verden på PS4.

Kursen kan finne på å gå litt bananas allikevel fremover :sweat_smile:

Temperaturen på Discord og ymse andre fora tilsier i tillegg at den svenske invasjonen begynner for alvor til uken.

Opp opp opp.

IMG_1589

13 Likes

Tror det kan bli trangt i døra nå om svenskene skal fylle på mer🤔

Kanskje vi ser 24-25kr i løpet av uka.

2 Likes

Jepp - alt tyder på det. Sverige er mange, mange ganger større enn Norge hva gjelder å kjøpe billige gaming-aksjer.

Conan säljer som heroin.
Jag köper mer imorgon.
Mycket mer.

Kursen skal opp. Det er garantert.

Skulle salget være like rått som jeg mfl. estimerer så skal den eksplodere :muscle:

14 Likes