Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Holder seg fint på GTS #6

1 Like

Lykke til, håper du får en god opplevelse på ps4. :upside_down_face:

2 Likes

Ser ut som att Ark tenderar att ligga före CE på CCU på dagen (vår tid), medan CE har fler spelare på kvällen.
Bör tyda på att de har olika popularitet i olika delar av världen -någon mer som reflekterat över detta?

1 Like

Spørs når det blir, må ha hjelp av sønnen til å skru på Playstation :joy:

2 Likes

Ark kanske har större spelarbas i Asien medans CE har USA/Europa? Tänkte baserat på listplaceringarna på PS Store bland annat. Låter rimligt iaf :smiley:

Blir trevligt framöver när fler och fler av Arks stora spelarbas får höra om CE och börjar hoppa över dit… :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Ja, ingen omöjlighet! Blir intressant att följa utvecklingen! :slight_smile:

Fint at japan lanseringen kommer :slight_smile:

1 Like

Ja hjelper på CCU nå Japan får tilgang til dongs and tits

1 Like

Han baisser funcom live nå, strong sell! :worried: :worried: :worried:

Snakket om at konsoll hadde store problemer, som han hadde sett i twitter comments

Han gjorde det samme for et par dager siden.

Personlig spiller jeg Xbox, og det er mye bedre enn hva jeg hadde trodd basert på det jeg har lest av klager.

2 Likes

Har sett litt på Lirik nå og da den siste uken, synes egentlig fyren bare er irriterende å se på. Waffle er langt mer saklig. Lirik snakker for mye skit på generell basis og virker litt som et rasshøl mot de han spiller med.

CC er en mye hyggeligere fyr å se på. Det samme gjelder forsåvidt waffle og.

2 Likes

Helt riktig. Jeg slo rett og slett av. Fyren er en dårlig ambassadør for de fleste spill. Virke som han er totalt utbrent.

CC er en komedie å se på til tider :grin::ok_hand:

2 Likes

Det er vel litt av greia, stort sett så fungerer konsoll-versjonene greit, men for noen (flere på xbox enn på ps4 er inntrykket mitt), så kræsjer spillet konstant eller har ræva fps.

2 Likes

Fun er ikke vant med å publishe på 3 plattformer. Det ser man tydelig. Men at de jobber knallhardt hver dag nå for å bli bedre som utviklere og publishere er det ikke tvil om.

4 Likes

Problemet er nok ikke hovedsakelig at de ikke er vant til å publishe på tre plattformer, men at deadlinen var for kort. De patchet jo viktige gameplay relaterte ting tre uker før launch. :slight_smile:

1 Like

Du sier det bare på en annen måte- ikke vant med å publishe. Ellers så hadde de hatt større mannskap, flere til å progge og flinkere til å estimere tidsbruken som kreves ved å få det opp å gå smooth på alle plattformer.

Det lærer selskapet av , og det kommer bedre i senere tid med Fun 3.0. Men nå er de er langt unna 3.0

Jeg tror det handler om risk/reward beregning fra Funcom sin side :slight_smile:

nettopp! :joy:

Greit nok, Funcom er ikke Blizzard, og kan ikke ta seg råd til et år ekstra med polish. :wink:

5 Likes

Synes det er så sært at konsoll skal være så vanskelig, når PC kjører som en drøm.

Har alltid vært vant med at PC versjoner er mindre polished enn konsoll, pga alle variasjonene.