Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Store områder i USA har ikke fiber. Har lest om flere som kjøper fysisk fordi det er ett evighetsprosjekt å laste ned via ADSL eller lignende.

3 Likes

I tillegg tar dagens spill mye lagringsplass. Jeg har en PS4 som stadig har full harddisk. Jeg har rundt 25 spill, 16 av disse er hard copy kjøpt fra Gamezone.no. Dog kommer jeg stort sett til å handle digitalt fremover.

Jeg tror det har blitt solgt en del kopier i fysisk butikk, men som nevnt over her er ikke Conan et AAA spill. Butikkene har nok tilpasset innkjøpsmengde etter dette. (Og forhåpentlig bommet grovt!)

1 Like

DSL går fortsatt opp i 60 mbit men jeg har også bodd på steder der nedlastingshastighet var 300 kb/s. Falt meg aldri inn å kjøpe noe fysisk på PC.

Får ta artikkelen jeg refererer til på nytt

3 Likes

Nu starte CohnCarnage opp igjen med Conan Exiles!
Han e hekta!

5 Likes

Det er jo THQ/Koch som håndterer de fysiske kopiene og de er nok forsiktige med å ikke trykke opp for mye :slight_smile: THQ hadde foresten 60% av inntektene sine i Q1 fra salg av fysiske kopier. Viser at det er mulig å tjene penger på fysisk distribusjon for de som kan det. Er iallfall utrolig glad for at Funcom ikke prøver å håndtere det selv :wink:

4 Likes

De av dere som er inne på siden hans, gi han en tommel eller to for att han streamer igjen og igjen. :clap:

3 Likes

Det sier du bare fordi du har aksjer i THQ :wink:

1 Like

Cohn har kommer til jungelen, han er i fistel. This is so coooool. :joy:

1 Like

Conan ligger bare på 1.plass i USA, selg!!!:joy:

6 Likes

villt kor fin og positiv stemning det er på FB på ps4 conan gruppene :grin: Her om Ark vs Conan

6 Likes

Ja 1 mer enn Ark! :joy:
http://steamcharts.com/top/p.1

2 Likes

Har mer i Funcom :wink:

4 Likes

image

24 Likes

Meget bra, gapet øker!!

3 Likes

Reviews pr dag for EU+USA på PS4. Dag 13 er 22.05.2018. Blå er målingene, oransje er snittet over 3 dager.

7 Likes

Folkens, vi får nok se realiteten komme. Salgstall/reweiws/CCU kommer til å dale. Det er unngåelig.
Får ny peak på steamspillere? Kanskje, tidligst ved stor betalbar expansion.
Kommer ARK til å ta igjen Exiles på spillere online? Selvfølgelig, spillerbasen til ARK er myye større. Det er bare spørsmål om dager, kanskje uker.
Betyr dette at kursen skal ned? Nei, hadde Conan Exiles solgt like mange spill ARK har hittil hadde Funcom stått i 100.
Conan Exiles kommer sannsynligvis til å ha godt over 2mill eiere ved årsskiftet. Disse kommer til å genere penger ved kjøp av expansions. Dette skal visst være langt mer lettjente penger enn selve spillet og ikke minst expansions til SWL.

Bare noen tanker det altså. Demp forventningene litterann. Salget kan fint dale uten at aksjen gjør det samme.
Framtida gutter, Funcom har så mye mer på gang.

8 Likes

Salget kommer til å dale en gang, men jeg tror PS kommer til å selge bra flere uker til. Og jeg tror vi har bikket 3 millioner på alle plattformer med god margin ved årsskiftet. Med det vi ser i dag så er ikke det rare ekstrapoleringen, med tanke på hvordan salg fungerer på slike spill.

4 Likes
2 Likes

CE fortsatt på topp PS i Tyskland og USA.

4 Likes