Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Lavere enn jeg tenkte, har ikke helt oversikt over konsoll :stuck_out_tongue:

Spørs hvordan man ser på det.

Summer sale nå. Det vil si at de aller fleste store titler (fra de siste årene?) er på salg med kraftig rabbaterte priser.

Om noen fortalte deg før launch, at CE ville komme på topp 30-listen over de beste spillene på Steam f.eks siste 5 år, ville du da vært fornøyd?

Det er iallfall jeg som aksjonær. :slight_smile:

10 Likes

Godt sagt, kan være jeg bare var for optimistisk? :slight_smile:

2 Likes

Når dlc kommer bør det få fart på plasseringen

Har DLC-cosmetics noe å si for plasseringen av spillet på GTS? Trodde det evnt. fikk sin “egen” plassering slik som andre DLC’er har.

1 Like

Kommer neppe til å forandre noe på selve GTS-plasseringa nei. Er fornøyd om vi holder oss på side to, tror det skal godt gjøres å komme høyere. Nylig lansert, og den skikkelige boosten er muligens tatt ut. De som er innom for å sjekke salg går nok heller for GTS til 67% eller andre syke deals. Det hadde ivertfall jeg gjort. Så jeg er godt fornøyd om vi holder et stabilt fint salg, og holder oss 26-50 :+1:t2:

Det vil få en egen plassering ja. Håpet at ekstra eksponering i form av en dlc ville påvirke plasseringen til orginalspillet.

Tror de fleste forventet litt bedre, men er tidlig enda da.

Kolla vad titlarna omsätter. Brutalt. PDX bästa spel är exempelvis på en 70e plats

EDIT. PDX bästa spel på en 84e plats

1 Like

DLC kl 18!

8 Likes

Spelet har varit ute i 1.5 år. De höjde nyss spelet med 33%. Ska man jämföra mot EA pris så är det bara ca 15% rea! Börja kolla placeringar sen istället när vi också har 67-75% rea som ARK och Rust

2 Likes

Ja :wink: men hadde nok forventet at CE skulle klart topp 20-25 ( var uansett ikke langt unna i går ).

Hva tenker dere om timingen på dlc’en ? Hadde kanskje vært lurere å sluppet den rett før salget ?

1 Like

Her er tilsvarende melding fra Facebook:
image

1 Like

Er vel vanskelig å få oppmerksomhet om en DLC midt salget. Hadde vel kanskje vært bedre å slippe DLC-en sammen med temmingen? Får satse på at Funcom har tenkt igjennom dette. :slight_smile:

1 Like

Blir ikke overrasket om de klarer å ha ny dlc klar til å slippes samtidig med pets :wink:

6 Likes

Vanskelig å få en megabra plassering når alt er på tilbud til sterkt reduserte priser, men blir nok litt bedre i helgen tenker jeg…

Vad är inte en bra placering? :stuck_out_tongue:


DLC upp i US på PS4 nu

5 Likes

Vil jo tro at CE vil være et fremhevet tilbud iallefall en dag, det vil nok også booste salget en del.

2 Likes

DLC plats 72!!

EDIT: PLATS 50

12 Likes