Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hmm finn en feil:

1 Like

Feilen er vel at artikkelen ble skrevet 4 dager før Conan Exiles ble lansert.

8 Likes

Da må du forklare hvorfor det er 8 andre Early Access spill på den lista :slight_smile:

2 Likes

Er det sånn mobb en aksje som ligger nede dagen i dag?:wink:

He he neida. Oppdaget listen i dag og jeg mener feilen er at CE ikke står på listen jeg :slight_smile:

1 Like

He he. Ok. My bad. I dag drømmer jeg selv om å være biotek aksjonær i Photocure :joy:

Om det var inkludert early access så var det merkelig at ikke Conan var nevnt ja. For øvrig enig i førsteplassen på den lista.

Veldig merkelig at de har misset CE egentlig. Noldus liste spørr du meg. Duskers har all time peak på 369 samtidige spillere og siste 30 dager hatt snitt på 9.9 spillere online. Det spillet har de nevnt.

De sier i videoen at rekkefølgen er tilfeldig så de har ikke rangert de.

Ser i kommentarene at en “Savepig Invest” har vært inne og spurt etter CE da :slight_smile:

1 Like

Steam GTS: plass 60

Ps4 Japan: 184 views. Nærmer oss ca 50k solgte.

9 Likes

CE er nå på en fin 44 plass på gts. 198 reviews på Ps4 Japan, passert 50k solgte? Spennende å se hva helgen bringer :money_mouth_face:

17 Likes

Det er overraskende bra🙂. Og hele 16 av titlene foran, kjøres det rabatt på.

Kommet seg inn igjen på PS4 USA lista igjen også, plass 78 nå! :slight_smile:

1 Like

Topp 20 på Steam er nesten alltid full av spill på tilbud. Forstår ikke hvorfor det blir dratt fram gang på gang ass :stuck_out_tongue:

1 Like

Conan Exiles nå på 41 plass på GTS!

https://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=2&os=win

13 Likes

Helt feil Christian! Det er somregel kun ved events top 20 er nesten full av spill på tilbud😉

Helt feil @Shadowsbane

Det er nå ingen store eventer. men fult av tilbudsspill på top20.

1 Like

Jeg må nesten korrigere. 9 av 20 er ikke halvfult engang.

Men kommentaren din med at @Christian har “HELT FEIL” blir da veldig missvisende.

Det har du helt rett i.

2 Likes